電影歌曲:Forever friends《煙花》插曲

Forever friends《煙花》插曲
演唱者:Remedios


Hold me like a friend
Kiss me like a friend
Say we'll never end
Searching for the colors of the rainbow
Melody never say goodbye
I'll be near you

Hold me like a friend
Kiss me like a friend
Say we'll never end
Searching for the colors of the rainbow
Melody never say goodbye
I'll be near you

Some people handle love and never try
I can almost fly with your wings to set me higher
Some day we'll see the world
And through the grey have faith in our hands

Hold me like a friend
Kiss me like a friend
Say we'll never end
Searching for the colors of the rainbow
Melody never say goodbye
We'll always be forever friends

Hold me like a friend
Kiss me like a friend
Say we'll never end
Searching for the colors of the rainbow
Melody never say goodbye
I'll believe you

When the river flows
Off to part us both
Only heaven knows
I'll be a boat to sail around you
Melody never say goodbye
I'll be near you

Some people handle love and never try
I can almost fly with your wings to set me higher
One day we'll see the world
And through the grey have faith in our hands
Till the river ends...

永遠的朋友

像朋友一樣地抱我
像朋友一樣地吻我
說我們不會停止
尋找彩虹的顏色
美妙的音樂不會告別
我會在你的身邊

像朋友一樣地抱我
像朋友一樣地吻我
說我們不會停止
尋找彩虹的顏色
美妙的音樂不會告別
我會在你身邊

一些人愛過卻再也沒有試過
借著你的翅膀我幾乎能飛地更高
有一天我們能看到整個世界
透過灰色 信念在我們的手中

像朋友一樣地抱我
像朋友一樣地吻我
說我們不會停止
尋找彩虹的顏色
美妙的音樂不會告別
我們會是永遠的朋友

像朋友一樣地抱我
像朋友一樣地吻我
說我們不會停止
尋找彩虹的顏色
美妙的音樂不會告別
我相信你

當江水襲來
分開了我們倆
只有老天知道
我會成為小船航行在你的周圍
美妙的音樂不會告別
我會在你的身邊

一些人愛過卻再也沒有試過
借著你的翅膀我幾乎能飛得更高
有一天我們能看整個世界
透過灰色 信念在我們的手中
直到江水退去

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()