Let Me Show You The Way By Natasha Thomas

http://www.en8848.com.cn/read/lyrics/tingge/220401.html

 

Let Me Show You The Way讓我引領你
By Natasha Thomas

Let me show you the way
It's a game that we play
Oh everyday so easy
Let me show you the way
Oh just say what you say
So easily

(Verse 1)
The way of your touch is always heavenly
And I love the way that you are lovin' me
You wrapped me up in the colour of your love
You must be an angel high from above in the game of the heart
You know I know that you are mine

(Chorus)
Let me show you the way
It's a game that we play
Oh everyday so easy
Let me show you the way
Oh just say what you say
So easily

(Verse 2)
Are you gonna be there when I need someone
And will I be always just the only one
I don't wanna have just another heartbreak
So tell me is your love true or a fake in the game of the heart
You know I know that you are mine

(Chorus)
Let me show you the way
It's a game that we play
Oh everyday so easy
Let me show you the way
Oh just say what you say
So easily

One kiss
One love
One word
One vow with nothin' more
One night
One dream
Gonna save it save it for me

(Chorus)
Let me show you the way
It's a game that we play
Oh everyday so easy
Let me show you the way
Oh just say what you say
So easily

(Show you the way)
Show you the way
Game that we play
Everyday so easy
Let me show you the way
Oh just say what you say
So easily

Let me show you the way

合唱) 让我显示您方式

It's 我们演奏的赛

噢每天很容易

让我显示您方式

噢正义言什么您说

那么容易地

(诗歌1) 您的接触方式总是天堂般的并且我爱您是lovin' 的方法; 您包裹了我在您的爱的颜色您必须是天使高从上述在心脏的比赛您知道我知道您是我的 (合唱) 让我显示您方式 It's 我们演奏的赛噢每天很容易让我显示您方式噢正义言什么您说那么容易地 (诗歌2) 是您去在那里我需要某人并且意志I 总是唯一一个 I don't 想要有其它伤心欲绝如此告诉我是您的爱真实或假在心脏的比赛您知道我知道您是我的 (合唱) 让我显示您方式 It's 我们演奏的赛噢每天很容易让我显示您方式噢正义言什么您说那么容易地一个亲吻一爱一个词一张嘴与nothin' 更多一生活一个梦想您保存它之外它为我 (合唱) 让我显示您方式 It's 我们演奏的赛噢每天很容易让我显示您方式噢正义言什么您说那么容易地 (展示您方式) 显示您方式我们演奏的游戏每天很容易让我显示您方式噢正义言什么您说那么容易地让我显示您方式

【詞彙講解】

1 heavenly

adj. 天上的;神聖的;天國似的
adv.
無比;極其

egThe idea of spending two weeks with him may seem heavenly.
這個與他共度兩周的主意似乎妙不可言。

短語
Heavenly Sovereign
天皇氏
Heavenly Forest
只是愛著你 ; 現在只想愛你 ; ; 藉著寫真說愛你
Heavenly Ghostcatcher
天師鍾馗之楊貴妃 ; 天師鍾馗之江山美人 ; 天師鍾馗
heavenly bodies
天體 ; 龍飛鳳舞 ; 夢幻身材 ; 巴黎天堂歌舞團
Heavenly Jiwon
天生麗智
Heavenly Illusion
天之幻影
Heavenly love
天地真愛
heavenly stem
天干
Heavenly Hawaii
天堂夏威夷

2 wrap

vt. 包;纏繞;隱藏;掩護
vi.
包起來;纏繞;穿外衣
n.
外套;圍巾

egHarry had carefully bought and wrapped presents for Mark to give the children.
哈裡已精心為馬克買好、包好那些給孩子們的禮物。

短語
wrap up
包起來 ; 席捲而去 ; 偽裝 ; 包好
Bubble wrap
氣泡布 ; 泡沫包裝 ; 外包裝氣泡膜 ; 氣泡紙
Wrap around
殘響波幹擾 ; 折回現象 ; 環繞 ; 圍住
SKIN WRAP
蒙皮包裹 ; 貼皮包裹
double wrap
雙繞 ; 複繞
nail wrap
指甲套
food wrap
食品包裝紙 ; 保鮮用品 ; 食品保鮮膜
WRAP SKIRT
裹疊式裙 ; 裹裙
full wrap
全繞

3 vow

n. 發誓;誓言;許願
vt.
發誓;鄭重宣告
vi.
發誓;鄭重宣告

egWhile many models vow to go back to college, few do.
很多模特兒發誓要重返大學,但幾乎無人做到。

短語
The Vow
誓約 ; 愛重來 ; 再說一次我願意 ; 再說一次我愛你
vow solemnly
信誓旦旦 ; 信誓表示誠摯可信的誓言
A Vow
三生石
Married vow
婚誓
VOW WOW
山本恭司 ; 表演者
pricecutting vow
削價戰
eighteenth vow
十八願
Olympic vow
奧林匹克誓言
vow el
母音

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()