I Belong To You -Brian McKnight我屬於你



 

Brian McKnight,美國有名的歌手兼詞作家、製作家,發行過12張專輯,其中7張白金唱片,有三張為三白金唱片,唱片全球銷量超過2000萬張。

 

I want you for myself

I dont wanna have to share you with nobody else

I want you, baby

Come to me

Let me give you all the lovin that you need

I wanna touch your body

Feel your arms around me

I wanna be your fantasy, your dream come true

I wanna need your loving

Make you my only woman

I wanna love you, love you, love you, baby

I belong to you

until I feel your heartbeat pounding next to mine

Ive got work to do

til every single star up in the sky

Knows that I belong to you

I want you satisfied

Anything your heart desires

Let my love provide

I want you baby

Only you and I swear

Im gonna make you want me too

Im gonna touch your body

Wrap your arms around me

Im gonna be your fantasy

Your dreams come true

Im gonna taste your lovin

Make you my only woman

Im gonna love you, love you, love you

Baby, I belong to you

One more time

我要你為我自己
,我不希望有與別人分享你
我想你,寶貝
來找我
讓我給你所有你需要的心愛
我想撫摸你的身體
感受你我身邊的武器
我想成為你的幻想,你的夢想成真
我想需要你的愛“ 
讓你我唯一的女人
我想愛你,愛你,愛你,寶貝
我屬於你[1] 

-直到我感覺你的心跳怦怦直跳旁邊的地雷 

我有努力做到 '

直到每一個明星在天空 知道我屬於你 

我要你滿足你的任何願望心臟 

讓我的愛為 我想讓你的寶寶 

只有你和我發誓,

 我要讓你也需要我[2  

-我要觸摸你的身體 包裹你的懷裡我身邊 

我會是你的幻想 

你的夢想成真 

我要去嚐嚐你的愛“ 

讓你我唯一的女人 

,我會愛你,愛你,愛你 

寶貝,我屬於你[重複1] 

[重複2] [重複1] 再來一次[重複1]

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()