Bruno Mars經典柔情歌曲《Talking To The Moon

 

Talking To The Moon》中英雙語歌詞:

I know you're somewhere out there 我明白你已不在我身邊

Somewhere far away 已經離我遠去

I want you back 而我仍無時無刻不在想著你

I want you back 祈盼有朝一日你能回到我身邊

My neighbors think I'm crazy 周遭的人都認為我瘋了

But they don't understand 但誰又能體會這一份深情

You're all I have 你是我的所有

You're all I have 我生命的意義所在

At night when the stars 每當夜幕降臨

Light up my room 星光灑進我窗

I sit by myself 我獨坐窗前

Talking to the Moon 向幽月傾吐我心

Try to get to You 只希望你有所感應

In hopes you're on 幻想著你也和我一樣

The other side 在遙遠的另一邊

Talking to me too 與我做著回應

Oh am I an owl 可是終究...

Who sits alone 依然只有黑夜與我為伴

Talking to the moon 只有遠處那輪幽月明瞭我心

I'm feeling like I'm famous 我想我早已聞名

The talk of the town 成為眾人茶餘飯後的笑談

They say I've gone mad 所有人都在說我是一個瘋子

Yeah I've gone mad 沒錯我已經失去了理智

But they don't know 沒有人會知道

What I know 我所承受的痛苦

Cause when the 每天

Sun goes down 夕陽西下之時

Someone's talking back 有個人又開始她的自說自話

Yeah They're talking back 就盡你們所能來攻擊我吧

At night when the stars 每當夜幕降臨

Light up my room 星光灑進我窗

I sit by myself 我獨坐窗前

Talking to the Moon 向幽月傾吐我心

Try to get to You 只希望你有所感應

In hopes you're on 幻想著你也和我一樣

The other side 在遙遠的另一邊

Talking to me too 與我做著回應

Oh am I a owl 可是終究...

Who sits alone 依然只有黑夜與我為伴

Talking to the moon 只有遠處那輪幽月明瞭我心

Do you ever hear me calling? 你是否在某一瞬間聽到過我的呼喚?

Cause every night 我每夜每夜

I'm talking to the moon 都在向幽月傾吐著對你的思念

Still trying to get to you 我想終有一天你會有所感應

In hopes you're on 幻想著你也和我一樣

The other side 在遙遠的另一邊

Talking to me too 與我做著回應

Oh am I a owl 可是終究...

Who sits alone 依然只有黑夜與我為伴

Talking to the moon 只有遠處那輪幽月明瞭我心

I know you're somewhere out there 我明白你已不在我身邊

Somewhere far away 已經離我遠去...

       

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 愛薇塔聽歌學英語 的頭像
    愛薇塔聽歌學英語

    愛薇塔聽歌哈英語

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()