控訴環境污染《Radioactive》放射性的

 

歌手簡介:

IMAGINE DRAGONS誕生於普洛佛,是猶他州的當地樂隊,之後轉移到內華達的拉斯維加斯,在樂隊一舉贏得back-to-back獎盃之後,終於在2009年進入了錄音棚。

2013329日北美上映的改編自小說《宿主》的科幻電影《宿主》主題曲及片尾曲。

Radioactive》放射性的中英雙語歌詞對照:

I'm waking up to ash and dust

我在煙塵彌漫中醒來

I wipe my brow and sweat my rust

我揉搓眼睫,汗流過鐵銹般的軀體

I'm breathing in the chemicals

我呼吸著充滿化學物質的空氣

I'm breaking in and shaping up , then checking out on the prison bus

我振作精神,好生收拾了一番,然後排上去監獄的車

This is it, the apocalypse

就是這樣,這是天啟

Whoa ohh

I'm waking up, I feel it in my bones

我正在覺醒,骨子裡滲透出來的覺醒

Enough to make my systems blow

足以使我系統重啟

Welcome to the new age, to the new age

迎接新次元,新次元

Welcome to the new age, to the new age

迎接新次元,新次元

Whoa ohh oh oh, whoa ohh oh oh,

I'm radioactive, radioactive

我是具有放射性的,具有放射性

Whoa ohh oh oh, whoa ohh oh oh,

I'm radioactive, radioactive

我是具有放射性的,具有放射性

I raise my flags and dye my clothes

我舉起我的旗幟,給我的衣服染色

It's a revolution, I suppose

我猜想這是一次革命

We’re painted red to fit right in

我們被刷成紅色以便融入隊伍

I'm breaking in and shaping upthen checking out on the prison bus.

我振作精神,好生收拾了一番,然後排上去監獄的車

This is it, the apocalypse

就是這樣,這是天啟

Whoa ohh,

I'm waking up, I feel it in my bones

我正在覺醒,骨子裡滲透出來的覺醒

Enough to make my systems blow

足以使我系統重啟

Welcome to the new age, to the new age

迎接新次元,新次元

Welcome to the new age, to the new age

迎接新次元,新次元

Whoa ohh oh oh, whoa ohh oh oh,

I'm radioactive, radioactive

我是具有放射性的,具有放射性

Whoa ohh oh oh, whoa ohh oh oh,

I'm radioactive, radioactive

我是具有放射性的,具有放射性

All systems go, the sun hasn't died

系統開動,太陽未沉

Deep in my bones, straight from inside

深入骨髓,由內而外

I'm waking up, I feel it in my bones

我正在覺醒,骨子裡滲透出來的覺醒

Enough to make my systems blow

足以使我系統重啟

Welcome to the new age, to the new age

迎接新次元,新次元

Welcome to the new age, to the new age

迎接新次元,新次元

Whoa ohh oh oh, Whoa ohh oh oh,

I'm radioactive, radioactive

我是具有放射性的,具有放射性

Whoa ohh oh oh, whoa ohh oh oh,

I'm radioactive, radioactive

我是具有放射性的,具有放射性

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()