古典與流行的結合《Rather be

Rather be》是一首由Clean Bandit創作,Jess Glynne演唱的混合了電子和古典的流行歌曲。

 

Rather be》英文歌詞:

We're a thousand miles from comfort

We have traveled land and sea

But as long as you are with me

There’s no place I rather be

I would wait forever

Exulted in the scene

As long as I am with you

My heart continues to beat

With every step we take

Kyoto to The Bay

Strolling so casually

We're different and the same

Gave you another name

Switch up the batteries

If you gave me a chance

I would take it

It's a shot in the dark

But I'll make it

Know with all of your heart

You can't shame me

When I am with you

There’s no place I rather be

N-n-n-no, no, no,

No place I rather be

We staked out on a mission

To find our inner peace

Make it everlasting

So nothing's incomplete

It's easy being with you

Sacred simplicity

As long as we're together

There’s no place I rather be

中文歌詞:

安逸與我們相隔萬里

我們走過千山萬水

只要有你相伴

我就不願離去

我願永遠守候

為你每一次露面欣喜

只要有你相伴

我的生命才有動力

我們走過的每一步

從京都到灣區

步伐隨意閒適

我們不同又相似

給你另外一個名字

將電池充滿能量

你若給我機會

我會緊緊抓住

那或許是虛空一擊

但我會將它抓住

完全瞭解你的心意

你不會讓我失落

只要有你相伴

我就不會離去

不,不,不

我不會離去

我們踏上旅程

尋找內心的平靜

努力讓其永恆

一切如此完美

與你一起感覺自如

聖潔單純

只要我們在一起

我就不會離去

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()