電影歌曲:Before I Fall In Love《墜入愛河以前》李玟

Before I Fall In Love《墜入愛河以前》李玟

  這段感情,我會全心全意去擁有和把握,但在我墜入愛河之我要知道你會在我起落沉浮之時還陪伴左右.現在,在我墜入愛河之前,請告訴我,我已義無反顧.儘管害怕失落,但仍想再冒一次險,請給我一個能夠相信的理由,告訴我,你會的,永遠都會......

英文歌詞
my heart, says we've got something real
can i trust the way i feel
cause my heart's been fooled before
am i just seeing what I want to see
or, is it true, could you really be

something to have and hold
with all my heart and soul
i need to know, before i fall in love
someone who'll stay around
through all my ups and downs
please tell me now, before i fall in love
i'm at, the point of no return
so afraid of getting bumed
but i want to take a chance
please, give me a reason to believe
say, you're the one, that you'll always be

something to have and hold
with all my heart and soul
i need to know, before i fall in love
someone who'll stay around
through all my ups and downs
please tell me now, before i fall in love

it's been so hard for me to give my heart away
but i would give my everything ,
just to here you say(you're)
before i fall in love

something to have and hold
with all my heart and soul
i need to know, before i fall in love
someone who'll stay around
through all my ups and downs
please tell me now, before i fall in love

心告訴我,我們之間有真愛
被欺騙愚弄後
我是否還能相信自己的感覺
我是否只是盲目地自欺欺人,
或者,這次是真的,是否是認真的呢,你?

這段感情
我會全心全意去擁有和把握
但在我墜入愛河之前
我要知道
你會在我起落沉浮之時還陪伴左右
(或者:誰會一直陪伴我的起落沉浮/喜怒哀愁)
現在,在我墜入愛河之前,請告訴我
我已義無反顧
儘管害怕失落
但仍想再冒一次險(或者賭一把)
請給我一個能夠相信的理由
告訴我,你會的,永遠都會(你就是那個人,永遠都是)

REPEAT
讓我真心相許並不容易
但我會對你傾心相待
只是在我墜如愛河之前
請承諾,你會的
REPEAT

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()