電影歌曲:I Wanna Be With You《我要和你相守》美國四小天后之一

I WannaBe With You《我要和你相守》美國四小天后之一
演唱者:Mandy moore

  美國四小天后之一的Mandy moore15歲就錄製了她的個人專輯《Mandy Moore》。她不僅擁有甜美的外表,而且非常的多才多藝。小小年紀就涉入了電影電視 唱歌 主持方面.曾在《公主日記》中客串過,並演唱了其中的插曲。2002年主演了電影處女作《初戀的回憶》,大受歡迎。這首歌曲I wanna be with U是電影《中央舞臺》的主題曲。也是曼蒂摩爾首張專輯中非常好聽的抒情歌曲。
英文歌詞
I try but I cant seem to get myself
To think of anything but you
Your breath on my face
Your warm gentle kiss I taste the truth
I taste the truth

We know what I came here for
So I won\‘t ask for more

I wanna be with you
If only for a night
To be the one who\‘s in your arms
Who holds you tight
I wanna be with you
There\‘s nothing more to say
There\‘s nothing else I want more
Than to feel this way

I wanna be with you yeah

So I\‘ll hold you tonight
Like I would if you were mine
To hold forevermore
And I\‘ll savor each touch
That I wanted so much to feel before
To feel before
How beautiful it is
Just to be like this

I wanna be with you
If only for a night
To be the one who\‘s in your arms
Who holds you tight
I wanna be with you
There\‘s nothing more to say
There\‘s nothing else I want more
Than to feel this way
I wanna be with you

Oh baby
I can\‘t fight this feeling anymore
It drives me crazy when I try to
So come on and
Take my hand
Can you make my wish
Baby your command yeah

I wanna be with you
There\‘s nothing more to say
There\‘s nothing else I want more
Than to feel this way
I wanna be with you
Oh yeah I wanna be with you
Wanna be with you yeah
I wanna be
I wanna be with you yeah yeah
I wanna be I wanna be baby
I wanna be
I wanna be with you yeah
Wanna be with you

我努力讓自己不去想你
但是我做不到
你在我臉龐的呼吸
你溫暖的愛吻
在我眼裡是多麼美好

我自己我來這裡是為了什麼
所以我不問更多

我想要和你在一起
即使只有一個夜晚
做你臂灣的那個人
今晚與你相擁
一直到永遠
不需要表達更多
能夠得到這樣的感覺我就滿足了

我想要和你在一起

所以我今晚要擁你如懷
就像彼此一體
相擁到永遠
我要細細品位每次愛撫
那是我以前如此渴求的
如此美好

我想要和你在一起
即使只有一個夜晚
做你臂灣的那個人
今晚與你相擁
一直到永遠
不需要表達更多
能夠得到這樣的感覺我就滿足了

哦 寶貝
我已經不能再抵禦那種感覺了
她使我瘋狂
來吧 牽著我的手
寶貝你能讓我的夢想成真

我想要和你在一起
無須多言
不需要表達更多
能夠得到這樣的感覺我就滿足了
我想要和你在一起
我想要成為你的寶貝

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()