經典英語情歌: You Are So Beautiful 你如此美麗

 

原唱Joe Cocker版本試聽: Diana Ross女聲版本試聽 Babyface重新編曲版試聽 You are so beautiful by Joe

You are so beautiful by Joe Cocker歌詞

You are so beautiful to me 
對我來說,你是如此美麗 
You are so beautiful to me 
對我來說,你是如此美麗 
Can't you see 
你看不出來嗎?

Your everything I hoped for 
你是我所有的期盼 
Your everything I need 
你是我需要的一切 
You are so beautiful to me 
對我來說,你是如此美麗

Such joy and happiness you bring 
你帶給我喜悅和快樂 
Such joy and happiness you bring 
你帶給我喜悅和快樂 
Like a dream 
就像夢一樣 
Your everything I hoped for 
你是我所有的期盼 
Your everything I need 
你是我需要的一切 
You are so beautiful to me 
對我來說,你是如此美麗

Can't you see 
你看不出來嗎? 
Your everything I hoped for 
你是我所有的期盼 
Your everything I need 
你是我需要的一切 
You are, you are so beautiful to me 
對我來說,你是,你是如此美麗

 

原唱Joe Cocker

 

 Diana Ross

 

 Babyface

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()