經典英語情歌:When i fall in love by Boys II Men完美和聲版

When I Fall in Love 歌詞中英對照藝術家:Boys II Men When I fall I love it will be forever or I I n

When I Fall in Love 歌詞中英對照
藝術家:Boys II Men 

When I fall I love it will be forever or I I never fall in love

當我墜入愛河,那份愛將直到永遠,或者我永遠不愛上誰,

In a restless world like this is
象這個忙碌的無止境的世界裡,

Love is ended before it begun
愛還沒開始就已被湮沒

And too many moonlight kisses
那麼多如月光般浪漫的親吻, 

Seem to cool in the warmth of the sun
似乎在溫暖的陽光中也變的冰冷

When I give my heart
it will be completely or I never give my heart
當我付出真心,那將會是不遺餘力,或者我一點也不付出,

And the moment I can feel that you feel that way too 
當某一時刻,你我心靈相通,

is when I fall in love with you
這就是當我愛上你的時候

when I fall in love
當我墜入愛河

when I fall in love
當我墜入愛河

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()