英語流行情歌:I do《我願意》 Colbie Caillat

I do 《我願意》Colbie Caillat 原唱版本試聽視頻:Colbie Caillat--I Do歌詞中英對照It's always been


歌手簡介:

當流行樂者疑惑今後的走向時,一個加州馬里布的女孩——蔻比·凱蕾,在博客MySpace征服了無數的聽眾。有6240蔻比·凱蕾(Colbie Caillat美國詞曲人在博客中串聯推薦,十幾萬網友加入好友名單,單曲《Bubbly〔陽光微笑〕》被點播超過兩千萬次。滾石雜誌評價她:一個不知名的歌手,帶給整個樂壇希望



Colbie Caillat--I Do歌詞中英對照

It's always been about me, myself, and I 
曾經  我是個單身主義者

I thought relationships were nothing but a waste of time 
愛情只會浪費我的時間

I never wanted to be anybody's other half 
我從沒想過要成為別人的另一半

I was happy saying I had a love that wouldn't last 
愛上我不會有結果

That was the only way I knew 'til I met you 
這就是我  直到我遇見了你

You make we wanna say 
我想告訴你

I do, I do, I do, do do do do do do doo 
我真的  我真的願意

Yeah, I do, I do, I do, do do do do do do doo 
我真得  我真的願意  因為你

Cause every time before it's been like
這要是在以前

Maybe yes and maybe no
我就愛理不理

I can't live without it, I can't let it go 
可現在我放不下你  我真的放不下

Ooh what did I get myself into? 
我到底是著魔了還是怎麼?

You make we wanna say I do, I do, I do, I do, I do, I do 
我想告訴你  我真的真的

Tell me is it only me 
告訴我

Do you feel the same? 
你只對我有過這種感覺

You know me well enough to know that I'm not playing games 
你會瞭解  我沒和你開玩笑

I promise I won't turn around and I won't let you down 
我絕不會離你而去  我不會拋棄你

You can trust I've never felt it like I feel it now
我真的不會再有這種感覺了

Baby there's nothing, there's nothing we can't get through 
只要我們在一起  有啥大不了的?

So can we say 
I do, I do, I do, do do do do do do doo 
我真的  真的真的不是假的

Oh baby, I do, I do, I do, do do do do do do doo 
我真的  真的真的不是假的

Cause every time before it's been like 
這要是在以前

Maybe yes and maybe no 
我就愛理不理

I won't live without it, I won't let it go 
可現在我放不下你  我真的放不下

What more can I get myself into? 
我到底是著魔了還是怎麼?

You make we wanna say 
我想告訴你  我真的真的

Me, a family, a house, a family 
Ooh, can we be a family? 
我們在一起  有個溫馨的家

And when I'm eighty years old I'm sitting next to you 
直到我們都老了  坐在你身邊

And we'll remember when we said 
那時我們都還記得

I do, I do, I do, do do do do do do do 
我真的  我真的願意

Oh baby, I do, I do, I do, do do do do do do do 
我真得  我真的願意  因為你

Cause every time before it's been like 
這要是在以前

Maybe yes and maybe no 
我就愛理不理

I won't live without it, I won't let us go 
可現在我放不下你  放不下我們的愛

Just look at what we got ourselves into 
我們無藥可救啦!

You make we wanna say I do, I do, I do, I do, I do, I do, 
我想告訴你  我真的真的

Love you
只愛你
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()