經典婚禮英語情歌:I Do (Cherish You) 我願意珍惜你

原唱98 Degrees版本試聽: I Do (Cherish You) 我願意珍惜你歌詞中英雙語對照 All I am all I'll be



原唱98 Degrees版本試聽:

 

 

I Do (Cherish You) 我願意珍惜你歌詞中英雙語對照

All I am all I'll be 
Everything in this world all that I'll ever need 
在這個世界上
Is in your eyes shining at me
我最想要的就是你閃亮的眼神 
When you smile I can feel all my passion unfolding 
你的微笑能讓我熱情四射
Your hand brushes mine 
你輕輕的觸摸著我 
And a thousand sensations seduce me cause I 
讓我百感交集
I do cherish you
因為我 我願意珍愛你
For the rest of my life 
在我餘下的生命中 
You don't have to think twice
你不必有所憂慮 
I will love you still from the depths of my soul 
我將永遠深愛著你那來自我靈魂的最深處
It's beyond my control
那深邃無法觸及的地方
I've waited so long to say this to you 
我已守候了太久只想把這對你傾訴
If you're asking do I love you this much I do 
假使你問我是否會愛你那麼深 是的我是
In my world before you 
在這世間未曾遇到你之
I lived outside my emotions
我生活在我的情感之外 
Didn't know where I was going 
不曾明白自己何去何從
Until that day I found you 
直到那天我找發現了你
How you opened my life to a new paradise 
正是你打開了我的人生給予了我一個新的天堂
In a world torn by change
在這個紛繁變化的世界上 
Still with all of my heart until my dying day 
唯一不變的將會是我深愛你的心 至死不渝
I do cherish you 
我真的很珍惜你
For the rest of my life 
用我的餘生
You don't have to think twice
你不必有所憂慮 
I will love you still from the depths of my soul 
我將永遠深愛著你那來自我靈魂的最深處
It's beyond my control
那深邃無法觸及的地方 
I've waited so long to say this to you 
我已守候了太久只想把這對你傾訴
If you're asking do I love you this much yes I do 
如果你問我真的這麼愛你嗎! 是的 我愛你
I've waited so long to say this to you
我已守候了太久只想把這對你傾訴
So if you re asking if I love you this much I do 
如果你問我真的這麼愛你嗎! 是的 我愛你
Oh I do

是的 我愛你

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()