The power of love 愛的力量

The Power Of Love lyricsSongwriters: Mende, Gunther; Rush, Jennifer; Applegate, Mary; De Rouge, Cand

 



The Power Of Love lyrics

Songwriters: Mende, Gunther; Rush, Jennifer; Applegate, Mary; De Rouge, Candy;

 

愛的力量中文翻譯 

 

The whispers in the moring 

Of lovers sleeping tight 

在情侶們熟睡的清晨輕語 

And rolling like thunder now 

此時正鼾聲如雷 

As I look in your eyes 

看著你的眼睛 

I hold on to your body 

緊緊擁抱著你的身體 

And feel each move you make 

感覺到你給我的每一絲感動 

Your voice is warm and tender 

你的聲音溫暖而溫柔 

Cause Iam your lady and you are my man 

因為我是你的女人,你是我的男人 

whenever you reach for me 

無論何時你來到我身邊 

Ill do all that I can 

我將為你而做一切 

Lost is how Im feeling lying 

唯一擔心的是是我在說了多少謊(沒能做到) 

In your arms When the world outsides too 

Much to take 

我在你的臂彎裡,外面的世界太過紛繁, 

That all ends when Im with you 

當我和你在一起,一切都(紛繁)都已消失 

Even though there may be times 

即使可能需要很長時間 

It seems Im far away 

(但)似乎我已經遠離(紛繁) 

Never wonder where I am 

從不疑惑我在何方 

Cause I am alwsys by your side 

因為我一直都在你的身邊 

* * Were heading for something 

我們正為某事而出發 

somewhere Ive never been 

到一個我從沒去過的地方 

sometimes I am frightened 

有時我很害怕 

but Im ready to learn 

但我已準備好去學習 

of the power of love 

這愛的力量 

The sound of your heart beating 

你的心跳聲 

Made it clear 

讓它變得很簡單 

Suddenly the feeling thatI cant go on 

若某天忽然我不再能繼續這份感情 

Is light years away 

那是在若干光年以後的事情 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()