溫柔抒情經典英語情歌:This i promise you 這是我對你的承諾

原唱'NSYNC This I Promise You 歌詞中英雙語對照: Ohh ohhhhhhh................ When vision

0



原唱'NSYNC版試聽:

 

視頻:
This I Promise You
歌詞中英雙語對照:

Ohh ohhhhhhh................ 
When visions around you 
當視覺在你附近 
Bring tears to your eyes 
帶來淚花給你的眼睛 
And all that surrounds you are secrets and lies 
圍攏你的全部是秘密和謊言 
I'll be your strength 
我將是你的力量 
I'll give you hope 
我將給你希望 
Keeping your faith when it's gone 
保留你的信念當它去了 
The one you should call is standing here all alone 
那樣你應該叫所有單獨站立這裡 
And I will take you in my arms 
並且我將要你在我的胳膊裡 
And hold you right where you belong 
和拿著你權利你屬於的地方 
Till the day my life is through 
直到那天我的生活是通過了 
This I promise you 
這個我承諾你 
This I promise you 
這個我承諾你 
I've loved you forever 
我永遠愛你 
In lifetimes before 
在一生以前 
And I promise you never will you hurt anymore 
並且我承諾你不在讓你再損害意志 
I give you my world 
我給你我的世界 
I give you my heart 
我給你我的心思 
This is a battle we've won 
這是我們贏取了的爭鬥 
And with this vow 
並且以這誓願 
Forever has now begu

現在永遠開始了 
Just close your eyes 
請閉上你的眼睛 
Each loving day 
每一天戀愛的日子 
I know this feeling won't go away 
我知道這種感覺不會走開

Till the day my life is through 
直到那天我的生活是通過了 
This I promise you I promise you 
這個我承諾你我承諾你

Over and over I fall 
我多次跌倒 
When I hear you call 
當我聽見你叫 
Without you in my life baby 
沒有你在我生活的寶貝 
I just wouldn't be living at all 
我根本不會生存 
And I will take (I will take you in my arms) 
並且我要採取(我將要你在我的胳膊裡
You in my arms 
你在我的胳膊裡 
And hold you right where you belong 
並且拿著你權利屬於你的地方 
Till the day my life is through 
直到那天我的生活是通過了 
This I promise you baby 
這個我承諾你寶貝 
Just close your eyes 
請閉上你的眼睛 
Each loving day (each loving day) 
每一天戀愛的日子(每一天戀愛的日子)

I know this feeling won't go away 
我知道這種感覺不會走開 
Every word I say is true 
我說的每個詞都是真實的 
This I promise you 
這個我承諾你 
And every word I say is true 
並且我說的每個詞都是真實的 
This I promise you 
這個我承諾你 
Ooh.. I promise you... 
我承諾你

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()