讚美耶穌基督歌曲Pray For Me(Michael W. Smith )

 

Here is where the road divides
Here is where we realize
The sculpting of the father's great design
Thru' time you've been a friend to me
But time is now the enemy
I wish we didn't have to say goodbye
But I know the road he chose for me
Is not the road he chose for you
So as we chase the dreams we're after
Chorus:
Pray for me and I'll pray for you
Pray that we will keep the common ground
Won't you pray for me and I'll pray for you
And one day love will bring us back around again

Painted on our tapestry
We see the way it has to be
Weaving thru' the laughter and the tears
But love will be the tie that binds us
To the time we leave behind us
Memories will be our souvenirs
And I know that thru' it all
The hardest part of love is letting go
But there's a greater love that holds us

Chorus

 

這裡就是道路劃分

 

這裡是我們認識天父的偉大設計的雕刻

 

直通的時間

 

你是一個朋友給我,

 

但現在是時候敵人我希望我們沒有說再見,

 

但我知道他選擇了我的路是不是他選擇適合你的道路所以,

 

當我們追逐我們所追求的夢想

 

合唱:請為我禱告,我會為你禱告,

 

求主讓我們將保持共同點不會吧為我祈禱,

 

我會為你祈禱

 

有一天愛會帶我們回到身邊再畫上我們的掛毯,

 

我們看到它已被的方式編織直通的歡笑與淚水,

 

但愛將結合我們的領帶要我們留下我們的時間回憶將是我們的紀念品,

 

而且我知道,

 

直通這一切的愛情中最難的部分是放開但還有一個更大的愛,

 

保存我們合唱團 

 

 

  

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()