讚美耶穌基督歌曲I am Forgiven我是被原諒 (Chris Tomlin)

 

This track dictates everything I'm supposed to say
So have mercy on this soul that I've thrown away
Although it's cliché the devil had a hold of me
This greedy motherfucker couldn't put the blow away
Bitches blowing kisses and rappers throwing disses
Hoping to land their ass on all top 5 lists
I wish you niggas well, you niggas wish I fail
You gonna make me bear these arms like a Chippendale
Squeeze off on him, leave cross on him
By the time the bodies found there's peat moss on him
I could show all you the ways in which crime pays
My drug ring's a multi-million dollar crime wave
Two ranch homes, both dockside
Get this money back, counter-clockwise
Little bubble on the cut like peroxide
The poison in the car is not carbon monoxide

 

I ask forgiveness lord, in hopes of getting more
Then beg forgiveness for the same thing he forgave me for
I wasn't crazy poor, see I was lazy more
A thousand kilos cross his lines that you can't ignore
I felt entitled to it, not how the bible do it
My bright eyes exposed to how the hood idols do it
I just took a page, then I took the stage
Then put the face of that Rollie in that diamond cage
I tried to tame the beast, best I could no leash
I stood the test of time, air-tight no leaks
Not a squeak not a peep of a word
I done lived half my life in arms reach of a bird
Have mercy on me, they put curses on me
I could've been six feet or had nurses on me
It was written like these tatted Bible verses on me
I feel the weight upon my shoulders like the church is on me

 

I am forgiven
You don't do all the shit that I done and make it through and not be forgiven
This is the Wrath of Caine motherfuckers
Let this hold you over
It's just an appetizer
Haha!
My Name Is My name coming soon
Re-Up Gang forever
G.O.O.D. Music
Dope boys worldwide
My Name Is My Name

 

這條賽道的一切決定我應該說
這樣憐憫這個靈魂,我已經扔掉
雖然這是陳詞濫調魔鬼有一個抱我的
這種貪婪的混蛋不能把吹走
母狗送飛吻和說唱樂手拋disses 
和平降落他們的屁股上的所有前5名名單
祝你黑鬼好了,你黑鬼希望我失敗
你想讓我承擔這些武器像齊本德爾
在他身上擠斷,留交在他身上
的時候屍體發現有泥炭蘚他
我可以告訴你在哪犯罪支付方式
我的販毒團伙的一個數百萬美元的犯罪浪潮
兩個牧場家園,既碼頭
得到這筆錢回來,逆時針
小泡對切如過氧化
毒藥的車是不是碳一氧化碳

 

我請求寬恕的主,在得到更多的希望
然後乞求寬恕同樣的事情,他原諒了我
我是不是窮瘋了,見我是個懶人更
一千多斤越過他的台詞,你不能無視
我感到自己有權利將其,而不是如何聖經做它
我明亮的眼睛暴露在油煙機的偶像是怎麼做的
我只是把一個頁面,然後我走上講台
然後把那個Rollie的臉鑽石籠
我試圖馴服的野獸,盡我所能沒有拴住
我經受住了時間的考驗,氣密無洩漏
未吱吱聲不發一言的窺視
我做了活了大半輩子,鳥的雙臂前伸
憐憫我,他們把詛咒在我身上
我可以一直6英尺或有護士對我
也是這樣說對我這些梭織聖經經文
我在我的肩膀上感覺不到重量,如教會是在我身上

 

我原諒
你不這樣做的一切,我做了狗屎,並使其通過,並不得赦免
這是怎麼就凱恩之怒
讓這個抱著你,
這只是開胃菜
哈哈!
我的名字是我的名字即將
再度向上剛永遠
的好音樂
塗料全世界男生
我的名字是我的名字



arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()