讚美耶穌基督歌曲Natalie Grant - "Alive"活著

 

 

 

Who but You
Could breathe and leave a trail of galaxies
And dream of me?

What kind of love
Is writing my story till the end
With Mercy's Pen?
Only You.

What kind of King
Would choose to wear a crown
that bleeds and scars
To win my heart.

What kind of Love
Tells me I'm the reson He can't stay
Inside the grave

You.
Is it You?
Standing here before my eyes
Every part of my heart cries.

Alive, Alive
Look what Mercy's overcome
Death has lost and Love has won!

Alive, Alive
Halleujah, Risen Lord
the only one i fall before

I am His
because He is
Alive.

Who could speak 
and send the demons back from where they came
with just one name?

what other heart
would let itself be broken every time
until he healed mine?

you. only you
could turn my darkness into dawn
running right into your arms

alive, alive
Look what Mercy's overcome
Death has lost and Love has won!

alive, alive!
Halleujah, Risen Lord
the only one i fall before

i am His
because He is

emmanuel, the promised king
the baby who made angels sing
son of man who walked with us
healing, breathing in our dust

the author of all history
the answer to all mysteries
the lamb of God who rolled away
the stone in front of every grave.


alive, alive
Look what Mercy's overcome
Death has lost and Love has won!

Alive

i am His
because He is
alive

alive

誰,但你
能呼吸,離開星系的痕跡
而我的夢想是什麼?

 什麼樣的愛

 是寫我的故事到底 

有了仁慈的鋼筆? 

只有你。

 什麼樣的國王會選擇佩戴王冠 

的出血和疤痕 贏得我的心臟。

 什麼樣的愛 告訴我,

我是振振有辭,他不能呆在 裡面的墳墓 你,

 是你嗎? 站在這裡之前,

我的眼睛 我的心臟每一個部分呼喊。

 活著,活著看看有什麼慈悲的克服

 死亡已失去愛已經贏了! 

活著,活著 Halleujah

復活的主 是唯一一個我跌倒之前 

我是他的 ,因為他是 活著。

 誰能說 他們從那裡來,

送惡魔回到 只有一個名字?

什麼其他的心臟 

會讓本身是打破所有的時間 

直到他治好了我的嗎? 你。

只有你 可以把我的黑暗到黎明

 運行右轉進入你的懷抱 

活著,活著 看看有什麼慈悲的克服 

死亡已經失去了愛贏得了!

 活著,活著! Halleujah

復活的主 是唯一一個我摔倒之前, 

我是他的 ,因為他是 伊曼紐爾

承諾的國王 誰做天使在唱歌寶寶 的人誰走我們的兒子 醫治,

在我們呼吸的灰塵

 全部歷史的作者 的答案各樣的奧秘 

上帝的羔羊誰挪開 石頭在每座墳墓前。

 活著,活著 尋找什麼慈悲的克服

 死亡已經失去了愛贏得了! 

活著 我是他 

因為他是 活著 活著

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()