讚美耶穌基督歌曲You never let go - Matt Redman

 

Even though I walk through the valley of the shadow of death
Your perfect love is casting out fear
And even when I'm caught in the middle of the storms of this life
I won't turn back
I know you are near
And I will fear no evil
For my God is with me
And if my God is with me
Whom then shall I fear?
Whom then shall I fear?
(Chorus:)
Oh no, You never let go
Through the calm and through the storm
Oh no, You never let go
In every high and every low
Oh no, You never let go
Lord, You never let go of me
And I can see a light that is coming for the heart that holds on
A glorious light beyond all compare
And there will be an end to these troubles
But until that day comes
We'll live to know You here on the earth
(Chorus)
Yes, I can see a light that is coming for the heart that holds on
And there will be an end to these troubles
But until that day comes
Still I will praise You, still I will praise You

我雖然行過死蔭的幽谷
你的完美的愛鑄造出恐懼
甚至當我被夾在這人生的風雨中間
,我不會回頭
,我知道你靠近
我會害怕沒有邪惡
對我的神與我同在
而如果我的神與我同在
,然後我還怕誰?
然後我還怕誰?
(合唱:) 
哦,不,你永遠不放手
經過冷靜和度過了難關
哦,不,你永遠不放手
在每一個高,每低
哦,不,你永遠不放手
主啊,你從來沒有放過我
,我可以看到,即將到來的保存對心臟有輕
光榮光超越一切比較
而且會有結束這些麻煩
,但直到那一天到來
我們會住在這裡地球上知道你
(合唱)
是的,我可以看到,即將到來的保存對心臟有輕
而且會有結束這些麻煩
,但直到一天來臨的時候
我還是會讚美你,還是我要讚美你



 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()