讚美耶穌基督歌曲Unfailing Love至死不渝的愛

 

You have my heart
And I am Yours forever
You are my strength
God of grace and power
And everything You hold in Your hand
Still You make time for me
I can't understand
Praise You God of Earth and sky
How beautiful is Your unfailing love
Unfailing love
And You never change God You remain
The Holy One
My unfailing love
Unfailing love
You are my rock
The one I hold on to
You are my song
And I sing for You
And everything You hold in Your hand
Still You make time for me
I can't understand
Praise You God of Earth and sky
How beautiful is Your unfailing love
Unfailing love
And You never change God You remain
The Holy One
My Unfailing love
Unfailing love
And everything You hold in Your hand
Still you make time for me
I can't understand
Praise You God of Earth and sky
How beautiful is Your unfailing love
Unfailing love
And You never change God You remain
The Holy One
My Unfailing love
Unfailing love
I will praise You
Praise you God of earth and sky
How beautiful is your unfailing love
Unfailing love
And You never change God You remain
The Holy One
My Unfailing love
Unfailing love
Unfailing love
Unfailing love
Unfailing love

 

你有我的心和我永遠屬於你

 

 你是我的力量 的恩典和能力的神 

 

一切你拿在手中 

 

還是你騰出時間對我來說 

 

我不明白 你讚美上帝地球和天空

 

多麼美麗的是你的慈愛

 

 墜的愛 你永遠不改變上帝你仍然

 

 聖地之一, 我至死不渝的愛

 

至死不渝的愛 

 

你是我的岩石 一個我扶住

 

 你是我的歌 ,我為你歌唱 

 

一切你拿在手中 還是你騰出時間給我 

 

我可以不懂 讚美你的上帝地球和天空 

 

多麼美麗是你至死不渝的愛

 

至死不渝的愛 

 

你永遠不改變上帝你仍然

 

 聖地之一, 我至死不渝的愛

 

至死不渝的愛 

 

一切你握在手裡 

 

還有你能抽時間給我 

 

我可以不了解 讚美你的上帝地球和天空 

 

多麼美麗是你至死不渝的愛  至死不渝的愛,

 

你永遠不改變上帝你仍然 聖地之一,

 

 我至死不渝的愛

 

至死不渝的愛

 

 我要讚美你

 

 讚美你的神大地和天空 

 

多麼美麗的是你的慈愛

 

 慈愛 而你永遠不改變上帝你留 

 

的聖者 我至死不渝的愛

 

至死不渝的愛

 

 至死不渝的愛

 

至死不渝的愛 

 

至死不渝的愛

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()