讚美耶穌基督歌曲"Grace"(Michael W. Smith )

 

I was lost when ya found me here
You pulled me close and held me near
And I'm a fool but still you love
I'll be your fool for the king of love

He gave me wings so I could fly
And gave me a song to color the sky
And all I have is all from you
And all I want is all of you

It's grace, grace
I'm nothing without you
Grace, your grace
Shines on me

And there've been days when I've walked away
Too much to carry
Nothing left to say
Forgive me Lord when I'm weak and lost
You traded heaven for a wooden cross

And all these years you've carried me
You've been my eyes when I could not see
And beauty grows in the driving rain
Your ode of gladness in the times of pain

It's grace, your grace
I'm nothing without you
Grace, your grace
Your grace, your grace
I'm nothing without you
Grace, your grace
Shines on me oh yeah
Shines on me
Shines on me
I'm everything with you
Shines on me
Shines on me
It's your grace
Shines on me
Your grace

Your grace it shines on me
Your grace
Your grace
Shines on me
Shines on me
Your grace it shines on me
Your grace
It shines on me

 

我迷路了,當雅發現我在這裡
你拉我靠近,近抱著我,

 

我是一個傻瓜,但你仍然愛
我會是你的傻瓜,

 

愛的王 

 

他給了我翅膀讓我能飛 

 

給我一首歌上色天空 

 

而我已經是所有向你 

 

和所有我要的是大家 這是恩典,

 

恩典 我什麼也不是沒有你 的恩典,

 

你的恩典 照耀在我身上

 

 還有一直在天,

 

當我走了 太多攜帶 

 

無話可說 原諒我上帝,

 

當我軟弱,

 

失去了 你交易天上一個木製的十字架

 

而所有這些年來你一直背著我

 

 你是我的眼睛,

 

當我看不到 與美女生長在駕駛下雨了 

 

你的歡樂頌歌在痛苦的時候 它的恩典,

 

你的恩典 我什麼也不是沒有你 的恩典,

 

你的恩典 你的恩典,

 

你的恩典 我什麼也不是沒有你 的恩典,

 

你的恩典 照我哦耶 在我身上閃耀 閃耀上我 

 

我的一切與你 照耀在我身上

 

 照耀在我身上 這是你的恩典 

 

在我身上閃耀你的恩典 

 

你的恩典它照耀著我 

 

你的恩典 祢的恩典 照耀在我身上 照耀在我身上 

 

你的恩典它照耀著我 你的恩典 它照耀著我

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()