讚美耶穌基督歌曲David Crowder Band - After All

所有(神聖系)

 

 I can't comprehend your infinitely beautiful and perfect love

Oh I've dreamed dreams of majesty as brilliant as a billion stars
But they're never bright enough after all

You are Holy
Oh Holy
Holy, Holy, Holy

I will sing a song for you my God with everything I have in me
But it's never loud enough after all

You are Holy
Oh Holy
Holy, Holy, Holy

Heaven and earth are full, full of your glory, glory
My soul it overflows full of your glory, your glory
Oh blessed is he who reigns, full of your glory, your glory
My cup, it can't contain all of your glory, your glory
Hosanna we are found after all you are

Holy
Oh Holy
Holy, Holy, Holy

I can't comprehend
You're infinitely beautiful
Read more at

我無法理解你的無限美麗和完美的愛
哦,

我夢寐以求的威嚴般燦爛的十億顆恆星的夢想,

但他們從來沒有足夠明亮畢竟 

你是聖潔 聖潔喔 

聖哉,聖哉,

 我會唱一首歌

你是我的神與我的一切都在我身上 

但它永遠不夠響亮畢竟

 你是聖潔 的哦

神聖的 聖,聖哉,

 天地都充滿,

充滿你的榮耀,

榮耀 我的靈魂溢出充滿你的榮耀,

你的榮耀

哦祝福他是誰掌權,

充滿你的榮耀,

你的榮耀 我的杯子,

它不能包含所有的榮耀,

你的榮耀 和散那,

我們畢竟找到

你是 聖潔 聖潔喔 聖哉,

聖哉,聖 

我無法理解 再無限美麗

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()