獨處時的歌曲《one last timeKelly Mack演唱

one last time》一首溫暖小清新歌曲,美國女歌手Kelly Mack演唱,收錄于 Kelly Mack2008年發行的處女專輯《Take Me With You》。加拿大歌手Elise Estrada也演唱過同名歌曲。

 

one last time》英文歌詞:

You were perfect even then my love

Your little smile was so sweet

I would sit beside your cradle

And watch you gently fall asleep

I used to hold you in my arms my child

And marvel at your tiny hands

I would always watch in wonder

As you grew from boy to man

And if you were ever in tears

I'd kiss you till the pain would disappear

If only I could hold you now

In my arms one last time

Inside my heart is breaking

Just watching you Jesus you were mine

You were mine

Your precious hands that used to hold me

Nailed so tightly to the cross

You never know how much I love you Jesus

Now everything I have is lost

Wish that I could wipe your tears

I want to hold you till the pain disappears

If only I could hold you now

In my arms one last time

Inside my heart is breaking

Just watching you Jesus you were mine

You were mine

Angels promised that one day you would raise

But the greatest love flows from the greatest pain

If only I could hold you now

In my arms one last time

Inside my heart is breaking

Just watching you Jesus you were mine

You were mine

中文翻譯歌詞:

親愛的你永遠都是完美的。

你淺淺的微笑那麼甜蜜。

我坐在你的搖籃邊,

凝視著你漸漸沉入深眠。

我曾經把你抱進臂彎中,我的孩子。

對你幼小的雙手感到詫異。

我總是在驚奇中,

看著你從一個小男孩長大成人。

假若你總是傷心流淚,

我會親吻你直到所有痛苦都離你而去。

如果我只能在此刻抱緊你,

最後一次擁你入懷。

在我體內心臟已裂成碎片,

我只想看著你。上帝你屬於我。

你屬於我。

昔日你抱著我的可愛的雙手,

如今被牢牢釘著甚至不能交叉。

你從不知道我有多麼愛你,上帝。

現在我所擁有的一切已經消逝。

希望我可以拭幹你的淚水。

我想抱著你直到所有痛苦都灰飛煙滅,

如果我只能在此刻抱緊你,

最後一次擁你入懷。

在我體內心臟已裂成碎片,

我只想看著你。上帝你屬於我。

你屬於我。

天使們承諾有一天你會在天邊升起,

但僅僅是最可怕的痛苦誕生出的最澎湃的愛的潮汐。

如果我只能在此刻抱緊你,

最後一次擁你入懷。

在我體內心臟已裂成碎片,

我只想看著你。上帝你屬於我。

你屬於我。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()