You Are So Beautiful》最佳翻唱 Diana Ross

這首歌最初發表於1974年,由美國音樂人Billy Preston首唱,之後由英國歌手Joe Cocker唱紅,並在1975年登上Billboard第五名的位置。這首歌先後被無數歌手翻唱,此次推薦的是美國著名女歌手Diana Ross2006年翻唱的版本,收錄在她的專輯“I Love You”當中。

 

You Are So Beautiful》中英雙語歌詞:

 

You are so beautiful to me

You are so beautiful to me

Can't you see

You’re everything I hope for

You’re everything I need

You are so beautiful to me

Such joy and happiness you bring

Such joy and happiness you bring

Like a dream

You’re everything I hope for

You’re everything I need

You are so beautiful to me

Can't you see

You’re everything I hoped for

You’re everything I need

You are, you are so beautiful to me

在我眼裡你如此美麗

在我眼裡你如此美麗

難道你看不出

你是我渴望的一切

你是我需要的一切

在我眼裡你如此美麗

你帶來的這般歡愉

你帶來的這般歡愉

像是一個夢

你是我渴望的一切

你是我需要的一切

在我眼裡你如此美麗

難道你看不出

你是我渴望的一切

你是我需要的一切

在我眼裡你如此美麗

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()