《雨小無情》主題曲To Love Somebody

 

《雨小無情》主題曲To Love SomebodyThere's a light 歌詞


有一道光
A certain kind of light
一道特別的光
That never shone on me
從未照耀過我
and I want my life to be
我想要我的生活被你分享

Lived with you, lived with you
被你分享
There's a way,there's a way
有一種方法,人們都這麼說
Everybody say
人們都這麼說
To do each and every little thing
就是用心把每件小事做好
But what does it bring
可這又算什麼
If I ain't got you, if I ain't got you
如果你始終不屬於我

BabyYou don't know what it's like
你不知道這是一種怎樣的感覺
Baby, you don't know what it's like
寶貝,你不知道這是一種怎樣的感覺
To love somebody, to love somebody
愛上一個人
The way I love you
像我愛你那樣

In my brain
在我腦海
I see your face again
我又看到你的臉龐
and I know my frame of mind
我明白自己的心情
You ain't got to be so blind
你何苦這般盲目
And I'm blind, yeah I'm blind
我確實是盲目,如此可憐地盲目著

I'm a man,I'm a man
我是個男人
Can't you see what I am
難道你看不到我的內心
And I live and breathe for you
我活著,甚至每次呼吸都是為了你
Oh,But what good does it do
但這于我何益
If I ain't got you, If I ain't got you
如果我得不到你
Baby,you don't know what it's like
你不知道這是一種怎樣的感覺
Baby, you don't know what it's like
寶貝,你不知道這是一種怎樣的感覺
To love somebody, to love somebody
愛上一個人
The way I love you
像我愛你那樣

Oh baby
寶貝
You don't know what it's like
你不知道這是一種怎樣的感覺
yeah, you don't know what it's like
你不知道這是一種怎樣的感覺
yeahyou don't know what it's like
你不知道這是一種怎樣的感覺
babyyou don't know what it's like
你不知道這是一種怎樣的感覺
To love somebody, to love somebody
愛上一個人
The way I love you
像我愛你那樣
To love somebody,to love somebody
愛上一個人
The way I love you
像我愛你那樣

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()