《杜絲先生》主題曲It Might Be You

 

《杜絲先生》主題曲It Might Be You 歌詞


Time
時間
I've been passing time watching trains go by
我用一生在時間的長河中看著火車開過
Lying on the sand, watching seabirds fly
仰臥沙灘,看海鷗紛飛
Wishing there would be someone waiting home for me
希望有個人能盼著我回家
Something's telling me it might be you
有什麼告訴我那也許是你
It's telling me it might be you
告訴我今生

All of my life
註定是你
Looking back as lovers go walking past...
當愛人們走過時我回頭望去
All of my life
用我的一生
Wondering how they met and what makes it last
疑惑他們如何萍水相逢又如何白頭偕老
If I found the place
如果我找到了那個地方
Would I recognize the face
我會認得我所愛之人的臉龐嗎
Something's telling me it might be you
有什麼告訴我那註定是你
Yeah, it's telling me it might be you
是的,告訴我註定是你
So many quiet walks to take
我們有那麼多路去相伴
So many dreams to wake
有那麼多夢想去實現
And we've so much love to make Oh,
我們有那麼多愛去創造,Oh
I think we're gonna need some time

我想我們應該需要一些時間
Maybe all we need is time
或許我們都需要的是時間
And it's telling me it might be you
時間會告訴我
All of my life
今生註定是你
I've been saving love songs and lullabies
我已唱了挽留愛的歌和搖籃曲
And there's so much more
這還有更多
No one's ever heard before..
在你之前沒有人聽過
Something's telling me it might be you
有什麼告訴我也許是你
Yeah, it's telling me it must be you
是的,告訴我那一定是你
And I'm feeling it'll just be you
我的直覺告訴我那就是你
All of my life
今生註定
It's you, it's you
是你,是你
I've been waiting for all of my life
我已用一生在等
Maybe it's you, maybe it's you
註定是你,是你
I've been waiting for all of my life
我已用一生在等
Maybe it's you, maybe it's you
註定是你,是你
I've been waiting for all of my life
我用一生等你

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()