邦喬維勵志英語歌曲:Everyday過好每一天

成軍至今開出全球唱片累積銷售近一億張的驚世奇跡,唱爆兩千場演唱會,絕無僅有的天皇搖滾樂團BonJovi(邦喬維),鼓

0

 

成軍至今開出全球唱片累積銷售近一億張的驚世奇跡,唱爆兩千場演唱會,絕無僅有的天皇搖滾樂團BonJovi(邦喬維),鼓勵人們活出精彩每一天的熱血之歌。跟昨天說再見,想哭時假裝微笑,不再遊戲人間,享受生命的每一天。

 

Everyday by Bon Jovi英語歌詞帶中文翻譯:

I used to be the kind of guy 我習慣了做那種男人  
Who'd never let you look inside
那種不讓你看穿我內心的男人  
I'd smile when I was cryin'
想哭時還假裝微笑  
I had nothin' but a life to loose
除了自由不羈的生活我什麼都沒有  
Thought i had a lot to proof
雖然我面臨著許多考驗  
In my life,there's no denyin'
但我從不否認這就是我的生活  
Goodbye to all my yesterdays
對所有的昨天說聲再見  
Goodbye,so long,I'm on my way
再見,我在旅途中  
I had enough of crying, bleeding, sweating, dying  
已有了太多的哭泣,鮮血,汗水,死亡  
Hear me when I say, gonna live my life everyday  
聽我說,我要享受生命在每一天  
I'm gonna touch the sky, spread these wings and fly  
我要觸摸那天空,展開雙翅飛翔  
I ain't here to play  
我不再遊戲人間  
Gonna live my life everyday
我要享受生命在每一天 

Strange,everyday's feelin' strange 陌生,每個人都感覺陌生  
Never gonna be the same
誰和誰都是不一樣的  
Makes you wonder how the world keeps turnin'
設法讓你自己知道世界如何運轉  
Life,learnin' how to pick my fights
生活,學習如何過我自己的生活  
Learnin' how to pick my fights
學習如何戰鬥  
Take my shots while i'm still burnin'
當我還燃燒著時,點燃我的激情  
Goodbye to all those rainy nights
對所有的雨天說再見  
Goodbye,so long,I'm movin' on
再見,我要離開了  
Hit the gas take the wheel
灌滿汽油,握緊方向盤  
I've just made myself a deal
我只是讓自己成為一諾千金的男人  
There ain't nothin' gonna get in my way
沒什麼能阻礙我  
Everyday/Goodbye,so long,I'm movin' on
每一天/再見,我要離開了  
I,oh I ,oh I,i'm gonna live my life everyday
噢,我要過自己的生活  
I gonna touch the sky
我要觸摸藍天  
Oh I spread these wings and fly,oh I
哦,我要舒張翅膀,自由飛翔  
I'm gonna live my life everyday
我要享受生命在每一天

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()