R. Kelly勵志英語歌:The World's Greatest世界最棒的

The World's Greatest》是R. Kelly寫的一首。勵志歌曲,歌曲首次是在電影《拳王阿裡》的原聲錄音帶中。《

0



The World's Greatest》是R. Kelly寫的一首。勵志歌曲,歌曲首次是在電影《拳王阿裡》的原聲錄音帶中。《拳王阿裡》講述了憑藉著過人的智慧、力量和本能,不服輸的鬥志和不妥協的自尊,拳王阿裡以32歲高齡挑戰24歲處於顛峰的福爾曼,即使當所有的人都認為他必死無疑……這是歷史上最精彩的一戰。拳王阿裡敢言敢鬥的個性,讓他永遠都處在備戰狀態,向法律、輿論、戰爭,甚至向自我挑戰,面對這人生戰場上迎面而來的拳拳重擊,他從不退縮、勇敢面對。



The World's Greatest
英語歌詞帶中文翻譯:

Yeah,Uhh...
Uhh...
Yeah..
It's the world’s greatest, Yo,
這是世界最棒的!
It's the world’s greatest, Come on,
這是世界最棒的,來吧。
World’s Greatest, Ever
一直都是世上最棒的。

I am a mountain 我是一座山
I am a tall tree
我是一顆很高的樹
Oh, I am a swift wind
噢,我是一陣狂風
Sweepin' the country
席捲全國
I am a river
我是一條河
Down in the valley
流入山谷裡
Oh, I am a vision
噢,我有一雙慧眼
And I can see clearly
我可以看清所有
If anybody asks u who I am
如果有人問你我是誰
Just stand up tall look 'em in the Face and say
就站直了看著他們說

[Chorus]
I'm that star up in the sky 
我是天上的星星
I'm that mountain peak up high
我是那高不可及的山的頂峰
Hey, I made it
嘿,我做到了!
I'm the world’s greatest
我是這世界上最棒的
And I'm that little bit of hope
我是僅存的希望
When my backs against the ropes
當我背靠著擂臺的攔繩
I can feel it mmm
我能感覺到
I'm the world’s greatest
我是這世上最棒的!

I am a giant 我是個巨人
I am an eagle
我是一隻大鷹
I am a lion
我是一隻雄獅
Down in the jungle
深入叢林
I am a marchin' band
我是一個遊~行樂隊
I am the people
我是人類
I am a helpin' hand
我是一雙能幫助你的手
And I am a hero
我還是一個英雄
If anybody asks u who I am
要是有人問你我是何方神聖
Just stand up tall look 'em in the Face and say
儘管抬頭看著他們說

[Chorus]
I'm that star up in the sky
我是那天上的星辰
I'm that mountain peak up high
我是群峰之巔
I made it 
我做到了
I'm the world’s greatest
我是這世上最棒的
And I'm that little bit of hope
我是僅存的希望
When my backs against the ropes
當我背靠擂臺的繩索
I can feel it
我能感覺到
I'm the world’s greatest
我是最棒的

In the ring of life I'll reign love 在這日復一日的生活裡,我將擁有和支配我的愛
(I will reign)
And the world will notice a king
而這個世界會注意到有一個國王(主角)
(Oh Yeah)
When all is darkest, I'll shine a light
當一切成為黑暗,我將燃起一束光
(Shine a light)
And use a success you'll find in me
要是你使用到這成功的光芒,你將發現我就在那裡
(Me)

It's the greatest 這是最棒的
Can you feel it
你能感受到嗎
It's the greatest
Can you feel it

I saw the light 我看到那到光
At the end of a tunnel
在一個隧道的盡頭
Believe in the pot of gold 
相信寶藏
At the end of the rainbow
就在彩虹的盡頭
And faith was right there
信念就在那
To pull me through, yeah 
能拉著我穿過這
Used to be locked doors
它曾經是鎖著的門
Now I can just walk on through
現在我能輕易的走過去
Hey, uh, hey, hey, hey
It's the greatest
這是最棒的
I'm that star up in the sky
我是天上的星辰

I'm that star up in the sky
I'm that mountain peak up high
Hey, I made it
I'm the world's greatest
And I'm that little bit of hope
When my back's against the ropes
I can feel it
I'm the world's greatest

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()