生活多美好Life is good生活是美好的by Emilio Navaira:勵志鄉村英語歌曲

Life is good 英語歌詞:Life is good in my hometownGot a steady job all my friends aroundA place to rel

0



 

 

Life is good 英語歌詞:

Life is good in my hometown
Got a steady job all my friends around
A place to relax
After a long hard day
Where the band is hot
And the beer is cold
Folks 'round here
Have a lot of soul
Life is good
And I'm a gonna keep it that way

Spend all my day in my office job
Well it's a shame I gotta work so hard
It's Friday now
My working week is done
My truck's gassed up
And ready to roll
I got my little darlin'
And she's ready to go
Life is good
I got it made
It's time to have some fun

Chorus

My truck's gassed up
And ready to roll
All you gotta do is say the word "go"
Life is good
I got it made
It's time to have some fun

Chorus

Life is good

生活是美好的在我的家鄉
得到了一份穩定的工作周圍所有的朋友
一個地方放鬆
經過漫長艱難的一天
當樂隊是熱
而啤酒是冷的
伙計'輪在這裡
有很多靈魂的
生命好,

我是一個會保持這種方式 

度過我整天都在我的辦公室的工作 

嘛這是一個恥辱,我得工作這麼辛苦 

今天是星期五現在 

我的工作週是做 

我的車的油加好,並準備推出 

我得到了我的小寶貝 

她已經準備好去 生活是美好的 我把它做它的時間,

有一些有趣的 合唱 我的車的油加好 

並準備推出 

所有你必須做的是說這個詞走出去 

生活是美好的 我把它做 

它的時間有一些有趣的 

合唱生活是美好的

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()