基督教讚美詩歌:I want to be where You are 我只盼望與你同在

k

我只盼望與你同在天天活在你的面前,我不要在遠處敬拜引我親近你身旁。我盼望與你同在,活在你的面前,與你一同

I just want to be where You are,
dwelling daily in Your presence
I don't want to worship from afar,
draw me near to where You are
我只盼望與你同在天天活在你的面前,
我不要在遠處敬拜引我親近你身旁,

I just want to be where You are,
in Your dwelling place forever
Take me to the place where You are,
I just want to be with You
我只盼望與禰同在在禰居所直到永遠,
領我進入禰的同在我盼望與禰相依

[Chorus]:
I want to be where You are,
dwelling in Your presence
Feasting at Your table,
surrounded by Your glory
In Your presence,
that's where I always want to be
I just want to be,
I just want to be with You
我盼望與你同在,活在你的面前
與你一同坐席,你榮耀四面環繞
在你面前,是我一生心所願
我只盼望,我只盼望與你相依

[Bridge]:
Oh, my God,
You are my strength and my song
And when I'm in Your presence
Though I'm weak You're always strong
哦!我神,你是我力量詩歌
每當我在你面前,我雖軟弱你剛強

[Ending]
I just want to be
I just want to be with You
我只盼望
我只盼望,我只盼望與你相依

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()