基督教讚美詩歌:Your Love Never Fails 禰愛永不止息

Your Love Never Fails 禰愛永不止息任我如何逃離,還是無法隔絕,你的愛永不止息。我知道我任然會犯錯,但是你



Your Love Never Fails
禰愛永不止息

任我如何逃離,還是無法隔絕,你的愛永不止息。我知道我任然會犯錯,但是你的憐憫日日更新,你的愛永不止息。

Your Love Never Fails 禰愛永不止息歌詞中英對照

Nothing can separate
Even if I ran away
Your love never fails
任何都不能隔絕
即便我想逃離
禰愛永不止息

I know I still make mistakes
But You have new mercies for me everyday
Your love never fails
我知仍會犯錯
但禰憐憫日日更新
禰愛永不止息

Chorus
You stay the same through the ages
Your love never changes
There may be pain in the night
But joy comes in the morning
And when the oceans rage
I don't have to be afraid
Because I know that You love me
Your love never fails
禰是亙古不變
禰愛永不改變
一宿雖有哭泣
早晨必要歡呼
即使大海翻騰
我卻不必害怕
因我知禰愛我
禰愛永不止息

The wind is strong and the water's deep
But I'm not alone here in these open seas
Your love never fails
The chasm is far too wide
I never thought I'd reach the other side
Your love never fails
在狂風深海中
但我並不孤獨
禰愛永不止息
鴻溝是太寬大
我未想能到達彼岸
禰愛永不止息

You make all things work together for my good(*6)
禰使萬事互相效力為叫我得益處

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()