基督教讚美詩歌精選:Thy Word 你的話

 

Thy Word 你的話歌詞中英對照:

Thy word is a lamp unto my feet,
你的話是我腳前的燈,
And a light unto my path.
又是我路上的光。
Thy word is a lamp unto my feet,
你的話是我腳前的燈,
And a light unto my path.
又是我路上的光。
When I feel afraid,
當我心懼怕,
And think Ive lost my way.
迷失了方向,
Still, youre there right beside me.
你仍在我的身旁。
Nothing will I fear,
從此無所驚惶,
As long as you are near;
因你與我同在,
Please be near me to the end.
求你永不離開。
Thy word is a lamp unto my feet,
你的話是我腳前的燈,
And a light unto my path.
又是我路上的光。
Thy word is a lamp unto my feet,
你的話是我腳前的燈,
And a light unto my path.
又是我路上的光。
I will not forget,
我永不忘記,
Your love for me and yet,
在黑暗中徘徊,
My heart forever is wandering.
主你大愛來尋找我,
Jesus be my guide,
耶穌引領我,
And hold me to your side,
跟隨你腳蹤,
And I will love you to the end.
主我要愛你到永遠。
Nothing will I fear,
從此無所驚惶,
As long as you are near;
因你與我同在,
Please be near me to the end.
求你永不離開。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()