基督教讚美詩歌:Create in me a clean heart 清潔我的心靈

試聽Keith Green版本:試聽Martin Smith Create in me a clean heart 歌詞中英對照(此歌詞是聖經舊

 

Create in me a clean heart 歌詞中英對照(此歌詞是聖經舊約-詩篇(Psalms)5110—12中的原文。)

Create in me a clean heart
主啊,請清潔我的心,

Oh god and renew a right spirit within me
重新擁有正直的靈魂

Create in me a clean heart
主啊,請清潔我的心,

Oh god and renew a right spirit within me
重新擁有正直的靈魂

Cast me not away from thy presence, o lord
主啊,不要丟棄我,使我離開你的面。

And take not thy holy spirit from me
不要從我這收回你的聖靈。

Restore unto me the joy of thy salvation
求你使我仍得救恩之樂,

And renew a right spirit within me
重新擁有正直的靈魂

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()