Gravity(Jason Chen)

陳以桐Jason Chen是一個80後的新生代音樂人,雖長居美國,但父母依舊不忘本,教他學習中文,同時也翻唱了很多中文曲目,在國內的知名也算是相當的高。翻唱作品在優酷網播放次數超過六百萬。在Facebook上他的粉絲人數超過14萬, 他在You Tube上傳的視頻 總觀看次數超過2700萬次和訂閱他視頻的使用者超過13萬。

《Gravity》是陳以桐(Jason Chen)的首張原創專輯,發佈於2011年12月29日。主打歌曲《Best Friend》的視頻在Youtube上的點擊率高達1915356次。

Gravity

I'm so lost in love,
with no rhythm or rhyme.
I'm starsruck,
I'm so stuck with no sense of time.
I fall apart
When you're gone i think
that i need your love
Just pull me
right back to start
I dont know what this could be
so lost in your mystery
caught up in your GRAVITY
Don't know how you got
such a hold on me
caught up in your GRAVITY
You know i never want
you to set me free
caught up in your GRAVITY(GRAVITY)
caught up in your GRAVITY(GRAVITY)
caught up in your GRAVITY(GRAVITY)
caught up in your GRAVITY(GRAVITY)

It's just you
You're all i need
to keep my heart tied
when you're here
I wouldn't fly away
oh no i wont even try
we fall apart
when you're gone I think
that I need your love
Just pull me
right back to start
I don't know what this you could be
so lost in your mystery
caught up in your GRAVITY
don't know how you got
such a hold on me
caught up in your GRAVITY
you know i never want
you to set me free
caught up in your GRAVITY(GRAVITY)
caught up in your GRAVITY(GRAVITY)
caught up in your GRAVITY(GRAVITY)
caught up in your GRAVITY(GRAVITY)

 

There's no way to stop
this attraction
cause baby you're my satisfaction
if you disappeared
It's like the world would fall
I would lose control
so never let me go
never let me go
oooOoooO
not even the flight
Through the galaxy
could ever keep me away
caught up in your GRAVITY(From you)
Don't know how you got
such a hold on me
caught up in your GRAVITY
You know I never want
you to set me free
caught up in your GRAVITY(GRAVITY)
caught up in your GRAVITY(never set me free)
caught up in your GRAVITY(GRAVITY)
caught up in your GRAVITY(GRAVITY)

萬有引力

我很迷失在愛情,
如果沒有節奏或韻律。
我是追星族,
我是如此堅持,

沒有時間觀念的 

我心已碎 

當你走了,

我認為

 我需要你的愛

 就拉我

 馬上回開始 

我不知道這是什麼可能會因此失去你的神秘

 趕上了在你的重力 

不知道你是如何得到

 這樣牢牢抓住我 

趕上了在重力

 你知道我永遠不希望

 你給我自由捉住在您的引力(重力)

 趕上了在你的引力(重力)

 趕上了在你的引力(重力)

 趕上了在你的引力(重力),

 這只是你你是我需要

 讓我的心臟綁 

當你在這裡 我不會'T飛走

 哦,不,我什至不會嘗試 我們散架 當你走了,

我認為 我需要你的愛就拉我

 右後衛,

開始 我不知道這是什麼可能會

 因此失去你的神秘 

趕上了在你的重力 

不知道你是如何得到

 這樣牢牢抓住我趕上了在你的重力

 你知道我從來沒有想 

你讓我自由 趕上了在你的引力(重力) 

趕上了在你的引力(重力),

 趕上了你引力(重力)

 趕上了在你的引力(重力)

 有沒有辦法阻止 

這種吸引力

 因為寶貝你是我滿意 

如果你消失 

這就像世界會落在我會失去控制, 

所以永遠不要讓我走

 不要讓我走

  不即使是飛行

 通過星系 

可能永遠讓我走

 趕上了在你的重力 

(由你)不知道你是如何得到

 這樣牢牢抓住我 

趕上了在重力 

你知道我永遠不希望

 你給我自由

 捉住在您的重力 

趕上了在你的重力(從來沒有讓我自由)

 趕上了在你的重力 

趕上了在你的引力(重力), 

趕上了你的引力(重力) 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()