Let It Snow

"Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!" 又名 "Let It Snow",1945年由Sammy Cahn作詞 ,Jule Styne作曲 。這首歌寫於1945年7月,加州好萊塢最熱的一天。

這首歌一發行就很受歡迎,之後被多為歌手翻唱。這首是2010 Kylie Minogue在iTunes上發佈的版本。

In 1963, Smokey Robinson & The Miracles recorded the song for Christmas with The Miracles (1963)

In 1964, Doris Day recorded it for The Doris Day Christmas Album

Andy Williams cut the song for his 1965 album Merry Christmas.

In 1966, Dean Martin recorded the song for "The Dean Martin Christmas Album".
   

Kylie Minogue-Let It Snow

Oh the weather outside is frightful
But the fire is so delightful
And since we've no place to go
Let it snow, let it snow, let it snow

It doesn't show signs of stopping
And I've brought some corn for popping
The lights are turned way down low
Let is snow, let it snow, let it snow

 




When we finally kiss goodnight
How I hate going out in the storm
But if you really hold me tight
All the way home I'll be warm

The fire is slowly dying
And my dear we're still goodbye-ing
As long as you love me so
Let it snow, let snow, let it snow

Oh, it doesn't show signs of stopping
And I've brought some corn for popping
Oh the lights are turned way down low
Let it snow, let it snow, let it snow
OH... let it snow

All the way home I'll be warm 
All the way home I'll be warm

The fire is slowly dying
And my dear I'm still goodbye-ing
As long you love me so

Let it snow, Let it Snow, Let it snow

哦,外面的天氣是可怕的
,但火是如此令人愉快的
,既然我們已經沒有地方可去
讓它下雪!讓它下雪!讓它下雪!

呵呵,這並不表明停止的跡象,
而且我已經帶來了一些玉米彈出
的燈都打開方式低低的
讓它下雪!讓它下雪!讓它下雪!

火正在慢慢死去
而我的親愛的人還是不錯的逐ING 
但是只要你愛我,所以
讓它下雪!讓它下雪!讓這雪

當我們終於吻晚安
,我會多麼厭惡走出去在風暴!
但是,如果你真的抱緊我
所有回家的路上,我會溫暖

呵呵,這並不表明停止的跡象,
對彈出我也帶來了一些玉米
由於燈都打開方式低低的
讓它下雪!讓它下雪!讓它下雪!

當我們終於吻晚安
,我會多麼厭惡走出去在風暴!
但是,如果你真的抱緊我
所有回家的路上,我會溫暖

火正在慢慢死去
而我的親愛的人還是不錯的逐ING 
但是只要你愛我,所以
讓它下雪!讓它下雪!讓它下雪!



arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()