Next To You在你身旁
 

 

朋友?戀人?戀人未滿。灰色地帶……

最痛苦的時候莫過於此,有時候,連自己都分不清。也許只是想這樣,靜靜地坐著,傻笑著發呆……

 

 

Two o''clock and I wish that I was sleeping 
淩晨2點,多麼希望我已入睡
You''re in my head like a song on the radio
你浮現在我腦中,猶如電臺歌曲
All I know is I gotta get next to you 
正如我所知,我就在你身旁
Yeah I gotta get next to you 
是的,就在你身旁
Sitting here turning minutes in the hours 
靜靜的坐著時間一分一秒的流逝
To find the nerve just to call you on the telephone 
焦急的只想撥通你的電話
Cuz you don''t know that I gotta get next to you 
只因你不知,我就在你身旁
Maybe we''re friends, maybe we''re more 
也許我們是朋友,也許超越朋友
Maybe it''s just my imagination 
也許只是一廂情願
But I see you stare just a little too long 
但我注意到你許久的凝望
And it makes me start to wonder 
又開始讓我陷入疑惑
So baby, call me crazy
所以,寶貝兒,說我瘋狂(也好) 
But I think you feel it too 
但我深知你感同身受
Maybe I, Maybe I, just gotta get next to you 
也許我,也許我,只想待在你身旁
Oh, oh

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()