ONLY LOVE CAN HURT LIKE THIS PALOMA FAITH

I'd tell myself you don't mean a thing,

我告訴自己你沒有什麼意義

But what we got cannot hold on me?

但我們的感情對我真沒有影響力?

But when you're not there I just crumble

可你不在的時候我心分崩離析

I tell myself that I don't care that much,

不斷告訴自己真沒有那麼在意

But I feel like I'm dying till I feel your touch

可碰觸不到你我就覺得快要死去

Only love, only love can hurt like this,

只有愛情,只有愛情才能讓人如此傷心

Only love can hurt like this

只有愛情才能讓人如此傷心

Must have been a deadly kiss

那一吻讓人窒息

Only love can hurt like this,

只有愛情才能讓人如此傷心

Say I wouldn't care if you walked away,

說即使你離開我也不在意

But everytime you're there I'm begging you to stay,

可每次我都求你不要離去

When you come close I just tremble

當你靠近,我顫慄

And everytime, everytime you go,

每一次,每一次分離

It's like a knife that cuts right through my soul,

都像尖刀插進我心裡

Only love, only love can hurt like this

只有愛情,只有愛情才能讓人如此傷心

Only love can hurt like this,

只有愛情才能讓人如此傷心

Must have been a deadly kiss,

那一吻讓人窒息

Only love can hurt like this,

只有愛情才能讓人如此傷心

only love can hurt like this,

只有愛情才能讓人如此傷心

Your kisses burning to my skin,

你的吻已進入我肌膚裡

Only love can hurt like this

只有愛情才能讓人如此傷心

But it's the sweetest pain,

而這傷痛卻最甜蜜

Burning hot through my veins,

燃燒沸騰了我的心

Love is torture makes me more sure,

愛的折磨讓我更加確定

Only love can hurt like this,

只有愛情才能讓人如此傷心

only love can hurt like this,

只有愛情才能讓人如此傷心

only love can hurt like this,

只有愛情才能讓人如此傷心

Must have been the deadly kiss,

那一吻讓人窒息

Only love can hurt like this,

只有愛情才能讓人如此傷心

Only love can hurt like this,

只有愛情才能讓人如此傷心

Your kisses burning to my skin,

你的吻已進入我肌膚裡

Only love can hurt like this,

只有愛情才能讓人如此傷心

Only love can hurt like this,

只有愛情才能讓人如此傷心

And it must have been the deadly kiss

那一吻,讓人窒息

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()