WHAT CAN I DO我能做些什麼?SECONDCITY FT ALI LOVE

[Chorus x2]
What can I say? What can I do?
I live my life for loving you
What can I do? What can I day?
Ain't nobody else could make me feel this way

That's what you do, babe

[Chorus x2]

That's what you do (time to give again)
That's what you do, babe (time to give again)
That's what you do (time to give again)
That's what you do, babe (time to give again)

That's what you do
That's what you do, yeah, you make me wanna
That's what you do
That's what you do, yeah, you make me wanna
That's what you do
That's what you do, yeah, you make me wanna
That's what you do
That's what you do

[Chorus x2]

[Outro]
Time to give again
Time to give again
Time to give again
Time to give again

我能做些什麼?歌詞SecondCity
(壯舉。阿里· 

[合唱x] 我能說什麼?我能做些什麼? 

我住我的生命愛你 我該怎麼辦?我可以一天? 

是不是沒有人可以讓我有這種感覺 

這就是你做什麼,貝貝 [

合唱x] 這就是你做的(時間再給) 

那是你做了什麼,寶貝(時間再給) 

這就是你這樣做(時間再給) 

這就是你做什麼,寶貝(時間再給) 

這就是你做的

那就是你要做的,是的,你讓我想 

這就是你做的 

那是你做什麼,是啊,你讓我想這是你做什麼, 

這就是你要做的,是的,你讓我想 

這就是你做 那你做什麼 

[合唱x] [尾奏] 時間再給 時間再給 

時間再給 時間再給

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()