STEP INTO CHRISTMAS步入聖誕ELTON JOHN

Step Into Christmas

"Step Into Christmas" was written by John, Elton / Taupin, Bernie.

  •  
  •  
  •  

Welcome to my Christmas song
I'd like to thank you for the year
So I'm sending you this Christmas card
To say it's nice to have you here
I'd like to sing about all the things
Your eyes and mind can see
So hop aboard the turntable
Oh step into Christmas with me

Step into Christmas
Let's join together
We can watch the snow fall forever and ever
Eat, drink and be merry
Come along with me
Step into Christmas
The admission's free

Take care in all you do next year
And keep smiling through the days
If we can help to entertain you
Oh we will find the ways
So merry Christmas one and all
There's no place I'd rather be
Than asking you if you'd oblige
Stepping into Christmas with me

Step into Christmas
Let's join together
We can watch the snow fall forever and ever
Eat, drink and be merry
Come along with me
Step into Christmas
The admission's free
Oh oh oh
La la la la

Welcome to my Christmas song
I'd like to thank you for the year
So I'm sending you this Christmas card
To say it's nice to have you here
I'd like to sing about all the things
Your eyes and mind can see
So hop aboard the turntable
Oh step into Christmas with me

Step into Christmas
Let's join together
We can watch the snow fall forever and ever
Eat, drink and be merry
Come along with me
Step into Christmas
The admission's free

Songwriters
JOHN, ELTON / TAUPIN, BERNIE

步入聖誕

步入聖誕節的作者是約翰·埃爾頓/ Taupin,伯尼。

  •  
  •  
  •  

歡迎來到我的聖誕歌曲
,我想感謝你這一年
,所以我要送你這個聖誕卡片
要說它很高興有你在這裡
我想唱所有的事情
你的眼睛和頭腦可以看到
這樣跳登上轉盤
哦步入聖誕節與我

踏入聖誕
讓我們攜手合作
,我們可以看窗外飄落的雪花,直到永遠
吃,喝,玩,樂
來和我一起
走進聖誕節
錄取的免費

照顧所有你做明年
並通過不斷的日子裡微笑
。如果我們能幫助招待你
哦,我們會發現途徑
所以聖誕快樂一個和所有
有沒有地方,我寧願是
不是要求你,如果你想迫使
步進到聖誕節與我

踏入聖誕
讓我們攜手合作
,我們可以看窗外飄落的雪花,直到永遠
吃,喝,玩,樂
來和我一起
走進聖誕節
的入場免費的
哦,哦,哦
啦啦啦啦

歡迎來到我的聖誕歌曲
,我想感謝你這一年
,所以我要送你這個聖誕卡片
要說它很高興有你在這裡
我想唱所有的事情
你的眼睛和頭腦可以看到
這樣跳登上轉盤
哦步入聖誕節與我

踏入聖誕
讓我們攜手合作
,我們可以看窗外飄落的雪花,直到永遠
吃,喝,玩,樂
來和我一起
走進聖誕節
錄取的免費

詞曲作者
JOHN
ELTON / TAUPIN,伯尼

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()