STAY ANOTHER DAY留另一天EAST 17


Stay Another Day

"Stay Another Day" was written by Hawken, Dominic / Kean, Robert James / Mortimer, Anthony Michael.

  •  
  •  
  •  

Baby if you've got to go away
Don't think I can take the pain
Won't you stay another day
Oh, don't leave me alone like this
Don't you say it's the final kiss
Oh, won't you stay another day

Don't you know we've come too far now
Just to go and try to throw it all away
Thought I heard you say you love me
That your love was gonna be here to stay
I've only just begun to know you
All I can say is won't you stay just one more day

Baby if you've got to go away
Don't think I can take the pain
Won't you stay another day
Oh, don't leave me alone like this
Don't you say it's the final kiss
Oh, won't you stay another day

I touch your face while you are sleeping
And hold your hand, don't understand what's going on
Good times we had return to haunt me
Though it's for you all that I do seem to be wrong

Baby if you've got to go away
Don't think I can take the pain
Won't you stay another day
Oh, don't leave me alone like this
Don't you say it's the final kiss
Oh, won't you stay another day

Baby if you've got to go away
Don't think I can take the pain
Won't you stay another day
Oh, don't leave me alone like this
Don't you say it's the final kiss
Oh, won't you stay another day

Baby if you've got to go away
Don't think I can take the pain
Won't you stay another day
Oh, don't leave me alone like this
Don't you say it's the final kiss
Oh, won't you stay another day

Songwriters
HAWKEN, DOMINIC / KEAN, ROBERT JAMES / MORTIMER, ANTHONY MICHAEL

留另一天

留另一天的作者是霍肯,多米尼克/基恩,羅伯特·詹姆斯/天敏,安東尼·邁克爾。

 

 

  •  
  •  

寶貝,如果你要離開
不要以為我可以忍受痛苦
你不留一天
哦,不要留下我一個人是這樣
,你不說這是最後的吻
哦,不會吧再呆一天

難道你不知道,我們已經來太遠,現在
只是為了去嘗試把它全部帶走
以為我聽到你說你愛我
你的愛是會在這裡停留
我才剛剛開始認識你
我所可以說的是,你不只是停留多一天

寶貝,如果你要離開
不要以為我可以忍受痛苦
你不留一天
哦,不要留下我一個人是這樣
,你不說這是最後的吻
哦,不會吧再呆一天

我摸著你的臉,而你正在睡覺
而牽你的手,不明白發生了什麼事情
好時候,我們已經回到纏著我
雖然對你的一切,我似乎是錯誤的

寶貝,如果你要離開
不要以為我可以忍受痛苦
你不留一天
哦,不要留下我一個人是這樣
,你不說這是最後的吻
哦,不會吧再呆一天

寶貝,如果你要離開
不要以為我可以忍受痛苦
你不留一天
哦,不要留下我一個人是這樣
,你不說這是最後的吻
哦,不會吧再呆一天

寶貝,如果你要離開
不要以為我可以忍受痛苦
你不留一天
哦,不要留下我一個人是這樣
,你不說這是最後的吻
哦,不會吧再呆一天

詞曲作者
霍肯,多米尼克/ KEANROBERT JAMES / MORTIMERANTHONY MICHAEL

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()