2012倫敦奧運主題曲:《Survival》英倫搖滾勵志

倫敦第30屆奧運會的主題曲:英國著名搖滾樂隊繆斯(Muse)創作的《Survival》被選為2012年倫敦奧運會官方歌曲,將會

0



倫敦第30屆奧運會的主題曲:英國著名搖滾樂隊繆斯(Muse)創作的《Survival》被選為2012年倫敦奧運會官方歌曲,將會在奧運會多場比賽、運動員入場以及獎牌頒發儀式上播放,視頻涵蓋了大量的經典奧運瞬間,以08年北京奧運為主,仔細看,你會看到大量你所愛的體育明星在MV中出現。。英倫搖滾,能否讓運動健兒們熱血沸騰?歌詞主題為人生勵志,志在拼搏。



Survival
中英雙語歌詞

Race, life’s a race
競賽,人生就是一場競賽.
And I am gonna win
我會贏得勝利
Yes, I am gonna win
沒錯,我將贏得勝利
And I’ll light the fuse
我將點燃引線,
And I’ll never lose
我將永不挫敗.
And I choose to survive
我選擇生存,
Whatever it takes
無論如何,不計代價,
You won’t pull ahead
你絕無法超前,
I’ll keep up the pace
我將與你並駕齊驅.
And i’ll give you my strength 
我會貢獻我的能力
To the whole human race
給整個人類.
Yes i am prepared
是的,我準備好了.
To stay alive
來保持不敗,
And i won’t fogive, vengance is mine
而我不會放棄,我復仇的機會來了.
And i won’t give in
我絕不氣餒.
Because i choose to thrive
因為我選擇發光.

I’m gonna win
我將贏得勝利.

Race, it’s a race
But i’m gonna win
Yes i’m gonna win
And will light the fuse
I’ll never lose
And i choose to survive
Whatever it takes
You won’t pull ahead
I’ll keep up the pace
And i’ll reveal my strength
To the whole human race
Yes i am the man
是的,我就是那個人.

Fight!  Fight!  Fight!  Fight!
奮鬥!!  奮鬥!!  奮鬥!!  奮鬥!!
Win!  Win!  Win!  Win!
勝利! 勝利! 勝利! 勝利!

Yes i’m gonna win

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()