Justin Bieber賈斯汀比伯最新勵志英語歌曲:Born To Be Somebody記錄感人成名路

Born To Be Somebody17歲少年偶像Justin Bieber推出的混音專輯《Never Say Never - The Remixes》的唯一

0

 

Born To Be Somebody
17歲少年偶像Justin Bieber推出的混音專輯《Never Say Never - The Remixes》的唯一一首全新作品,也是一首勵志歌曲。歌曲中表達了比伯自己天生如此,永不言敗的情感!




Born To Be Somebody
英語歌詞及中文翻譯:

There's a dream in my soul
我一直有一個夢想

A fire that deep inside me 靈魂深處火焰在燃燒

There's a me no one knows 那有一個無人知曉的自己 

Waiting to be set free 在等待著被釋放 

I am gonna see that day 我將會看見那麼一天

I can feel it 我能感受到

I can taste it 我能體味到 

Change is coming my way 我將會變化 

I was born to be somebody 我天生就與眾不同 

And nothing that ever gonna to stop me 沒有什麼可以阻攔我 

I light up the sky like lightning 我如閃電一樣點亮夜空 

I gonna rise above 我將會扶搖直上 

Show them what I'm made of 讓他們知道我如何成為上位者 

I was born to be somebody 我註定是個王者 

I was born to be 天生就是 

This world will belong to me 所以這就是我的世界 

This life can kick you around (woah) 生活可以使你顛沛流離 

This world can make you feel small (woah) 世界可以讓你覺得自己渺小 

They will not keep me down (woah) 但是他們不會一直讓你處在穀底 

I was born to stand up 我天生就該身居高位 

I'm gonna see that day我將會看到那一天 

I can feel it 我能感受到 

I believe it 我相信它 

Im here 我在此處 

Im here to stay 我在此處靜立 

I was born to be somebody 我是天生的大人物 

Aint nothin that ever gonna stop me 沒什麼可以阻撓我 

I light up the sky like lightening 我猶如閃電一般點亮夜空 

I gonna rise above 我會扶搖直上 

Show em what im made of 讓他們知道我的所作所為 

I was born to be somebody 我註定與眾不同 

I was born to be 我註定是 

And this world will belong to me 所以我會擁有屬於我自己的世界 

Feel it 感受到它 

Believe it 相信它 

Dream it 夢想它 

Be it 成為它 

I was born to be somebody我註定與眾不同 

Aint nothing that ever gonna stop me 沒什麼可以阻撓我 

Ill light up the sky like lightning 我猶如閃電一般點亮夜空 

I gonna rise above 我將會扶搖直上 

Show em what I made of 讓他們知道我的所作所為 

I was born to be somebody我是天生的上位者 

I was born to be 註定是 

And this world will belong to me 我會永遠屬於我的世界 

Whoa oh 

Whoa oh 

And this world will belong to me我會擁有屬於我的世界 

Ye-ah ye-ah 

Oh 

And this world will belong to me 我會擁有屬於我的世界 

  

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()