基督教讚美詩歌:If You Just Believe

上帝是這樣向我們展示了他對我們的愛的:上帝派遣他的獨子耶穌來到世上,以便讓我們通過他而有生命。這是真正的

 

 

上帝是這樣向我們展示了他對我們的愛的:上帝派遣他的獨子耶穌來到世上,以便讓我們通過他而有生命。這是真正的愛:真正的愛是上帝對我們的愛,而不是我們對上帝的愛。他派遣他的兒子作為祭品,除去了我們的罪孽。不是信仰基督的只能聽音樂,因為西方音樂中很多讚美耶穌的歌,而且都非常好聽。以古典唱法為主,不過這首歌卻是流行唱法。

 

If You Just Believe by  John Elefante

 

There's not a word I want to say

這裡沒有一個字,我想說的話

There's not a song I want to play這裡沒有一首我要聽

If it's not for You如果它不適合你

There's not a step I want to take那不是我想要的一步

There's not a morning I want to wake這裡沒有一個早晨,我不願醒來

If it's not for You如果它不適合你

 

(chorus) (副歌)

Pursue righteousness追求公義

Faith, love and peace信仰,愛與和平

Plant the seed of truth植物種子真相

And you'll be given these而你會得到這些

Walk away from sin走出罪惡

And all impurity和所有雜質

Seek His kingdom尋求他的王國

And these things will be given to you而這些東西都要加給你們

And these things will be given to you而這些東西都要加給你們

If you just believe如果你真的相信

 

Show me a man that would suffer for someone給我一個人受苦的人

The love of a father for his son一個父親為兒子的愛

They'll see You他們會認同你

Show me a promise that cannot be broken給我一個不能被打破的承諾

A different man when a few words are spoken當一個個不同的人講幾句話

It's You原來是你

 

(chorus) (副歌)

 

I never thought in my wildest dreams我從來沒有想過在我最瘋狂的夢想

I could have faith in something I've never seen我可以有信心的東西我從來沒見過

The promise of Heaven is mine天堂的承諾是我的

And these things will be given to you而這些東西都要加給你們

And these things will be given to you而這些東西都要加給你們

If you just believe如果你真的相信

 

Pursue righteousness追求公義

Faith, love and peace信仰,愛與和平

Plant the seed of truth植物種子真相

And you'll be given these而你會得到這些

Walk away from sin走出罪惡

And all impurity和所有雜質

Follow the things that are pure遵循的事物,乃為純淨

 

And holy in His sight和聖靈在他的視線

 

Pursue righteousness追求公義

Faith, love and peace信仰,愛與和平

Seek His kingdom尋求他的王國

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()