基督教讚美詩歌:Through it all 安然過

我曾有許多憂傷淚,有許多難題要面對,多少時候我不辨是非;無論我在任何地位,神必定賜福與安慰,一切試煉,使我堅強完

我曾有許多憂傷淚,有許多難題要面對,多少時候我不辨是非;無論我在任何地位,神必定賜福與安慰,一切試煉,使我堅強完美。 

本視頻省略了第一個verse

Verse 1
I've had many tears and sorrows,
I've had questions for tomorrow,
there's been times I didn't know right from wrong.
But in every situation,
God gave me blessed consulation,
that my trials come to only make me strong.
我曾有許多憂傷淚,有許多難題要面對,多少時候我不辨是非;
無論我在任何地位,神必定賜福與安慰,一切試煉,使我堅強完美。

Chorus
Through it all,
through it all,
I've learned to trust in Jesus,
I've learned to trust in God.

Through it all,
through it all,
I've learned to depend upon His Word.
安然過,安然過,因我信靠主耶穌,因我信靠真神;
安然過,安然過,因我相信神的話是真。

Verse 2
I've been to lots of places,
I've seen a lot of faces,
there's been times I felt so all alone.
But in my lonely hours,
yes, those precious lonely hours,
Jesus lets me know that I was His own
我曾到過許多地方,我曾見過許多面孔,多少時候我感覺孤單;
在我孤單寂寞時刻,那時刻變得更寶貴,因我主讓我知道我屬祂。

Chorus
Through it all,
through it all,
I've learned to trust in Jesus,
I've learned to trust in God.

Through it all,
through it all,
I've learned to depend upon His Word.
安然過,安然過,因我信靠主耶穌,因我信靠真神;
安然過,安然過,因我相信神的話是真。

Verse 3
I thank God for the mountains,
and I thank Him for the valleys,
I thank Him for the storms He brought me through.
For if I'd never had a problem,
I wouldn't know God could solve them,
I'd never know what faith in God could do.
感謝神領我攀高山,感謝神領我經幽谷,感謝神領我渡過風暴;
若我從未經過困難,就不知道神的大能,更不知在主裡信心果效。

Chorus
Through it all,
through it all,
I've learned to trust in Jesus,
I've learned to trust in God.

Through it all,
through it all,
I've learned to depend upon His Word.
安然過,安然過,因我信靠主耶穌,因我信靠真神;
安然過,安然過,因我相信神的話是真。

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()