Somebody To Die For-Hurts

由樂手Adam與主唱 Theo的英國憂鬱型男雙人組Hurts最新單曲《Somebody To Die For》MV首播!打雷姐Lana Del Rey也有參與歌曲製作哦[拍手]依舊是我們熟悉的憂鬱紳士氣息,低沉而美好的聲線,這股悲傷氣質到了新專輯裡,只會更沉更重大氣。

小心,他們的音樂會催人落淚、他們的聲音會痛徹心扉,他們無心傷人,卻又難逃陷入無法自拔的悲痛漩渦裡頭,他們是Hurts樂團,載乘複數的傷感因數,搭配冰冷的電子音場,同時貼附曼徹斯特搖滾風采,BBC搶先將尚未發行任何單曲的Hurts選入「2010年最受注目的新聲音(Sound of 2010)」名單第四名、Guardian欽點「年度最佳樂隊」,英國傳媒更稱之為「憂鬱流行樂 (Gloom Pop)」。

Somebody To Die For

I could drag you from the ocean,
I could pull you from the fire
And when you're standing in the shadows
I could open up the sky
And I could give you my devotion
Until the end of time
And you will never be forgotten
With me by your side
And I don't need this life
I just need…

I've got nothing left to live for
Got no reason yet to die
But when I'm standing in the gallows
I'll be staring at the sky
Because no matter where they take me
Death I will survive
And I will never be forgotten
With you by my side
Cause I don't need this life
I just need…

Somebody to die for
Somebody to cry for
When I'm lonely

When I'm standing in the fire
I will look him in the eye
And I will let the devil know that
I was brave enough to die
And there's no hell that he can show me
That's deeper than my pride
Cause I will never be forgotten
Forever I'll fight
And I don't need this life
I just need…

 

Somebody to die for
Somebody to cry for
When I'm lonely

 

And I don't need this life
I just need…

 

Somebody to die for
Somebody to cry for
When I'm lonely

 

Don't go gentle into that good night
Rage on against the dying light

 

I could drag you from the ocean,
即使你身處於海洋的中心,我也能夠把你帶回陸地上
I could pull you from the fire
即使你置身於熊熊烈火中,我也能夠把你拯救出來
And when you're standing in the shadows
當你被陰影完全遮蔽時
I could open up the sky
我會在天空中打開一扇窗
And I could give you my devotion
我可以把我整個人都奉獻給你
Until the end of time
直到我死的那一刻
And you will never be forgotten
你永遠都不會成為被遺忘的那個人
With me by your side
因為你永遠會被我記住

And I don't need this life
而我不需要這種生活
I just need…
我只需要

I've got nothing left to live for
我已經找不到生存的理由
Got no reason yet to die
也找不到死亡的理由
But when I'm standing in the gallows
但當我站在十字架下
I'll be staring at the sky
我會凝望著天空
Because no matter where they take me
因為無論他們要把我帶到哪裡
Death I will survive
我都可以避過死亡
And I will never be forgotten
而我亦永遠不會成為被遺忘的人
With you by my side
因為你會永遠記住我

And I don't need this life
而我不需要這種生活
I just need…
我只需要

Somebody to die for
一個值得我為她死的人
Somebody to cry for
一個值得我為她哭的人
When I'm lonely
當我孤獨的時候

When I'm standing in the fire
當我站在烈火的中央時
I will look him in the eye
我會看著他的眼睛
And I will let the devil know that
然後讓死神知道
I was brave enough to die
我對死亡是毫不畏懼的
And there's no hell that he can show me
對我來說根本沒有甚麼地獄
That's deeper than my pride
那只是個比我的傲慢更深的一個地方
Cause I will never be forgotten
因為我永遠都不會被遺忘
Forever I'll fight
我會永遠的戰鬥下去

And I don't need this life
而我不需要這種生活
I just need…
我只需要

Somebody to die for
一個值得我為她死的人
Somebody to cry for
一個值得我為她哭的人
When I'm lonely
當我孤獨的時候

And I don't need this life
而我不需要這種生活
I just need…
我只需要

Somebody to die for
一個值得我為她死的人
Somebody to cry for
一個值得我為她哭的人
When I'm lonely
當我孤獨的時候

Don't go gentle into that good night
不要就這樣柔和的走進那寂靜的黑夜
Rage on against the dying light
用你的怒火去對抗那快要熄滅的燈光

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()