4.英文歌曲:Come Away With Me (Norah Jones)

史上最強的十七首英文冠軍單曲>

諾拉瓊絲葛萊美獎最佳專輯、單曲、女藝人等8項大獎 蟬聯流行爵士榜冠軍超過一年的跨界女歌手諾拉瓊絲 英美冠軍大碟[遠走高飛]中柔美舒緩的聽覺極品

歌手:Norah Jones 專輯:Come Away With Me
Norah Jones - Come Away With Me

Come away with me in the night
Come away with me
And I will write you a song

Come away with me on a bus
Come away where they can't tempt us
With their lies

And I want to walk with you
On a cloudy day
In fields where the yellow grass grows knee-high
So won't you try to come
Come away with me and we'll kiss
On a mountaintop
Come away with me
And I'll never stop loving you

And I want to wake up with the rain
Falling on a tin roof
While I'm safe there in your arms
So all I ask is for you
To come away with me in the night

Come away with me

跟我走吧在晚上
跟我走吧
,我必給你寫一首歌 跟我走吧總線上 走吧,

他們不能引誘我們,

用自己的謊言 我想陪你走 在一個陰天 的領域其中黃色的草長及膝高 所以不會嘗試來 和我一起走吧,

我們會吻 在一個山頂 跟我走吧 

我永遠不會停止愛你,

我要隨雨水醒來 落在鐵皮屋頂 雖然我在你的懷裡很安全也 因此,

所有我問的是你 要來跟我走在黑夜裡 跟我走吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()