情人節英文歌曲:Avril Lavigne--I Love You我愛你

Lalalalalala lalalalalala
I like your smile, I like your vibe, I like your style
我喜歡你的笑,你的情緒,你的風格
But that’s not why I love you
但那不是我愛你的原因
And I like the way you search the star
我喜歡你搜尋星星的方式
But that’s not why I love you
但那不是我愛你的原因

[chorus]
Hey do you feel, do you feel me, do you feel what I feel too
你感覺如何,你有感受到我嗎,感受到我的一切
Do you need, do you need me, do you need me eh eh
你是否需要,需要我,你是否需要我
You’re so beautiful, but that’s not why I love you
你很漂亮,但那不是我愛你的原因
I’m not sure you know
我不確定你是否瞭解
That the reason I love is you
原因就是我愛的是你
Being you, just you
就是你,只有你
Yeah the reason I love you
是的,因為我愛你
Is all that we’ve been through
是我們共度的時光
And that’s why I love you
那就是我愛上你的原因
Lalalalalala lalalalalala
I like the way you misbehave
我喜歡你的壞行為
When we got it wasted
當我們虛度一切時
But that’s not why I love you
但那不是我愛你的原因
And how you keep your cool and I am complicated
你是鎮定冷靜,我是如何的複雜
But that’s not why I love you
但那不是我愛你的原因

[chorus]

Even though we didn’t make it through
即使我們沒能共度一切
I am always here for you yeah, yeah
我依然會在此處,為你守候

[chorus]

Lalalalalala lalalalalala
Oh, oh
That’s why I love you
那就是為何我愛著你

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()