情人節英文歌曲:Selena Gomez-Love You Like A Love Song

Selena Gomez-Love You Like A Love Song

賽琳娜·戈麥斯,臺灣譯:賽琳娜·戈梅茲;美國歌手和演員,生於德克薩斯州Grand Prairie小鎮,被稱為Miley Cyrus最強勁的對手。6歲開始對表演產生興趣,7歲出演美國著名兒童電視節目《Barney and Friends 》,10歲被迪士尼全球才藝計畫發掘。代表作品有:《公主保護計畫》、《kiss & tell》、《灰姑娘之舞動奇跡》和《蕾蒙娜和姐姐》等。

 


It's been said and done
似乎人們們都已清楚
Every beautiful thought's been already sung
所有美妙的情感都已經被演繹成歌曲
And I guess right now here's another one
然而,我想另外一首歌曲此刻才被唱出
So your melody will play on and on, with best we own
你的旋律才不會停止,用我們最美的聲音
You are beautiful,
你的美麗
like a dream come alive, so incredible
宛若美夢成真 如夢如幻
A center for miracle, lyrical
幻如奇跡誕生 詩情畫意
You've saved my life again
又一次 你拯救我於水火之間
And I want you to know baby
而我要讓你知道
I, Ilove you like a love song, baby
我像熱戀情歌一樣熱戀著你
I, Ilove you like a love song, baby
我像熱戀情歌一樣熱戀著你
I, Ilove you like a love song, baby
我像熱戀情歌一樣熱戀著你
And I keep hittin' re-pe-pe-peat
總是禁不住重複聆聽,聆聽,聆聽
I, Ilove you like a love song, baby
我像熱戀情歌一樣熱戀著你
I, Ilove you like a love song, baby
我像熱戀情歌一樣熱戀著你
I, Ilove you like a love song, baby
我像熱戀情歌一樣熱戀著你
And I keep hittin' re-pe-pe-peat
總是禁不住重複聆聽,聆聽,聆聽
Cursing me, boy you played
我無法自拔,宛如交響曲
through my mind like a symphony
一樣滌蕩著我的心靈
There's no way to describe what you do to me
你對我的愛總讓我無法形容
You just do to me, what you do
一直伴隨著我
And it feels like I've been rescued
感覺我已獲得新生
I've been set free
破繭而出
I am hypnotized by your destiny
你是我的真命天子 我被深深地迷住
You are magical, lyrical, beautiful
你就是那麼不可思議 詩情畫意 帥氣動人
You are...and I want you to know baby
你就是……而我想讓你知道
I, Ilove you like a love song, baby
我像熱戀情歌一樣熱戀著你
I, Ilove you like a love song, baby
我像熱戀情歌一樣熱戀著你
I, Ilove you like a love song, baby
我像熱戀情歌一樣熱戀著你
And I keep hittin' re-pe-pe-peat
總是禁不住重複聆聽,聆聽,聆聽
I, Ilove you like a love song, baby
我像熱戀情歌一樣熱戀著你
I, Ilove you like a love song, baby
我像熱戀情歌一樣熱戀著你
I, Ilove you like a love song, baby
我像熱戀情歌一樣熱戀著你
And I keep hittin' re-pe-pe-peat
總是禁不住重複聆聽,聆聽,聆聽
No one can pause
無人可以阻擋
You stand alone, to every record I own
別的韻律都黯然失色
Music to my heart that's what you are
你就是那震撼我心靈的樂章
A song that goes on and on
一首永恆不停的樂曲
I, Ilove you like a love song, baby
我像熱戀情歌一樣熱戀著你
I, Ilove you like a love song, baby
我像熱戀情歌一樣熱戀著你
I, Ilove you like a love song, baby
我像熱戀情歌一樣熱戀著你
And I keep hittin' re-pe-pe-peat
總是禁不住重複聆聽,聆聽,聆聽
I, Ilove you like a love song, baby
我像熱戀情歌一樣熱戀著你
I, Ilove you like a love song, baby
我像熱戀情歌一樣熱戀著你
I, Ilove you like a love song, baby
我像熱戀情歌一樣熱戀著你
I love you...like a love song...
我像熱戀情歌一樣熱戀著你

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()