英語歌曲:WESTLIFE 西城男孩:My Love 我的愛人

歌名:My love - 我的愛人
歌手:Westlife - 西城男孩
專輯:Coast To Coast - 咫尺天涯


An empty street
空寂的街道
An empty house
空寂的房間
A hole inside my heart
空寂的思念深藏在我的心中
I'm all alone
孤孤單單
The rooms are getting smaller
無盡的孤寂壓迫著我
I wonder how
我想知道怎樣
I wonder why
我想知道是何原因
I wonder where they are
我想知道他們去哪了
The days we had
那些我們在一起的時光
The songs we sang together
那些我們共同吟唱的歌曲
Oh yeah
哦 耶
And oh my love
還有你 我的愛人
I'm holding on forever
我始終堅持著
Reaching for a love that seems so far
但得到一份愛卻是那樣遙不可及
So I say a little prayer
我稍稍向上帝祈求
And hope my dreams will take me there
並希望我的夢能帶我到那兒
Where the skies are blue to see you once again, my love
那兒有湛藍的天空還有你美麗的笑容 我的愛人
Over seas and coast to coast
漂過大海 翻越山嶺
To find a place I love the most
去找尋一個我最喜愛的地方
Where the fields are green to see you once again, my love
那兒有翠綠的草原還有你醉人的眼神 我的愛人

I try to read 我嘗試閱讀
I go to work
我盡力工作
I'm laughing with my friends
我和我的朋友逍遙狂歡
But I can't stop to keep myself from thinking Oh no
但這一切都不能阻止我的幻想 哦
I wonder how
我想知道怎樣
I wonder why
我想知道是何原因
I wonder where they are
我想知道他們在哪?
The days we had
那些我們曾在一起的時光
The songs we sang together Oh yeah
哪些我們曾共同吟唱的歌曲
Where the fields are green to see you once again
那兒有翠綠的草原還有你醉人的眼神 我的愛人
To hold you in my arms
我想抱緊你
To promise you my love
我向你保證 我的愛人
To tell you from the heart
我決不是在撒謊
You're all I'm thinking of
你是我所想念的一切

I'm reaching for a love that seems so far 但得到一份愛卻是哪樣遙不可及
Say a little prayer
我稍稍向上帝祈求
I dreams will take me there
並希望我的夢能帶我到那兒
Where the skies are blue to see you once again
那兒有湛藍的天空還有你美麗的笑容
Over seas and coast to coast
漂過大海 翻越山嶺
To find a place I love the most
去找尋一個我最喜愛的地方
Where the fields are green to see you once again
那兒有翠綠的草原還有你醉人的眼神
My love
我的愛人

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()