休閒鄉村音樂 When She Says Baby

這是一首鄉村歌曲《When She Says Baby》,來自於傑森·阿爾丁(Jason Aldean),美國鄉村男歌手。這裡是可哥《聽歌學英語》,我是大家的老朋友Canace凱娜絲,還記得我嗎?Jason獲得2011年第46屆美國鄉村音樂學院獎兩項提名,包括年度最佳藝人年度最佳男歌手。這是他第一次獲得年度最佳藝人提名,早在2005年,他就已經拿下了年度最佳男歌手獎。這首歌2012年發行,聽聽幾年前的聲音,平實質樸、真情流露,表達著對心儀女子的情懷,言語之間透露著感動,因為在他難過的時刻,美麗的女子指尖滑過他的頭髮,溫柔地帶來安慰。下面的時間,一起來聽聽這首《When She Says Baby》。

Some days is tough just getting up
有些日子很艱難,剛起來
Throwing on these boots
扔掉靴子
and making that climb
艱難地爬著
Some days
有些日子
I'd rather be a no-show, lay-low
我寧願保持低調
Before I go out of my mind
在我離開之前
But when she says baby
但當她說寶貝
Oh no matter what comes
,不管出現什麼
I ain’t going nowhere
我不是無處可去
She runs her fingers
她將手指
through my hair and saves me
滑過我的頭髮,拯救我
Yeah,
是啊,
that look in her eyes

她的眼睛
got me comin alive
讓我精神倍爽
And drivin me a good kind of crazy
我好瘋狂
When she says baby
當她說寶貝
Oh, when she says baby
,當她說寶貝
Some nights I come home fighting mad
某些夜晚我到回家很瘋狂
Feel like running my fist through the wall
感覺我的拳頭碰在牆上
Is it even worth
它甚至還值得
what I’m fighting for anymore?
我爭取什麼了?
Im feeling torn,

我感覺撕裂,
oh to hell with it all

哦去他的吧
Everythings gonna be alright
一切一切都很好
Just lay down by my side
只是躺在我身邊
Let me love you through this life
通過這種生活讓我愛你
Yeah shes a perfect shot of faith
是的她是完美的信仰
When every bit of mine is gone
當我的一切一點點消失
Something I can believe in,
我可以相信,
a best friend, a heaven sent,

最好的朋友,上天派來的人
a love to lean on
一個可以依賴的愛人

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()