邁克爾.傑克遜:Invincible不可征服

邁克爾.傑克遜:Invincible


Invincible
不可征服
(譯: mjの正牌夫人)

If I could tear down these walls that keep you and I apart   如果我能夠將分隔你我的高牆摧毀
I know I could chaim your heart and our perfect love will start  
我知道我可以俘獲你的芳心,完美的愛情就要展開
But girl 
但是女孩 
You just won't approve of the things that I do  
你對我所作的一切就是不予贊同
When all I do is for you but still you say if ain't cool  
我為你赴湯蹈火,你卻說那不夠酷

If there's somebody else   換作是別人 
he can't love you like me  
他對你的愛絕對跟我沒得比
And he says he'll treat you well  
他會說他會真心相待
he can't treat you like me  
他對你的關照絕對跟我沒得比
And he's buying diamonds and pearls  
他會買鑽石和珍珠 
he can't do it like me  
他跟我絕對沒得比
And he's taking you all across the world   
他會帶你環遊世界
he can't trick you like me  
他的愛情招數跟我絕對沒得比

So why ain't you feelin' me?  你為何無法感受到我的愛
she's invincible 
她真是不可征服
But I can do anything , 
但我可以去做任何事情
she's invincible   
她真是不可征服
Even when I beg and plead, 
就算我企求連帶辯解 
she' invincible 
她真是不可征服
Girl won't give in to me,  
女孩絕不對我讓步 
she's invincible 
她真是不可征服

Now many times I've told you of all the things I would do  我一再的告訴你我願意赴湯蹈火
But I can't seems to get through no matter how I try to 
無論我百般嘗試 ,我總是無法戰勝你的愛
So tell me how does it seem that you ain't checking for me 
告訴我你為何還不讓我過關
When I know that I could be more that you could ever dream  
我知道我是可以超乎你的想像

If there's somebody else  換作是別人
he can't love you like me 
他對你的愛絕對跟我沒得比
And he says he'll treat you well 
他會說他會真心相待
he can't treat you like me   
他對你的關照絕對跟我沒得比
And he's buying diamonds and pearls, 
他會買鑽石和珍珠 
he can't do like me  
他跟我絕對沒得比
And he's taking you all across the world,  
他會帶你環遊世界
he can't trick you like me 
他的愛情招數跟我絕對沒得比

Now some way I'll have to prove all that I said I would do  我一再的告訴你我願意赴湯蹈火
Giving you everything, fulling your fantasy 
滿足你的任何願望
Then maybe you'll change your mind and finally give in in time 
希望你能改變心意來我懷抱
Then I'll be showing you what other men are supposed to do for you my baby 
接著我將讓你看看別的男人將為你所做的事情,寶貝

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()